Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI), kuri valdo populiarius greito maisto prekės ženklus „Burger King“, „Popeyes Louisiana Kitchen“ ir „Tim Hortons“, pranešė apie didelį pelno padidėjimą per praėjusį metų laikotarpį.

Per spalį-gruodį, grynoji bendrovės pelno suma išaugo nuo 335 mln. iki 726 mln. USD, tai yra daugiau nei padvigubėjo palyginus su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,75 USD, viršijantis prognozių vidurkį, kurį pateikė analitikai.

Bendrovės pardavimų pajamos taip pat išaugo 8% iki 1,82 mlrd. USD, ko esminiai atitiko ekspertų prognozes. „Burger King“ pajamos per metus padidėjo 6,3%, „Tim Hortons“ – 8,4%, „Popeyes Louisiana Kitchen“ – 5,5%, o „Firehouse Subs“ – 3,5%.

RBI taip pat gavo solidžią 8,1% suderintų įplaukų padidėjimą 2023-aisiais, lyginant su ankstesniais metais.

„Restaurant Brands International“ valdo vienus iš didžiausių greito maisto tinklų pasaulyje, turinčius daugiau nei 30.000 restoranų daugiau nei 100 šalių. Įmonė buvo įkurta 2014 metais, kai sujungėsi JAV „Burger King“ ir Kanados „Tim Hortons“. Vėliau, 2017-aisiais, bendrovė įsigijo JAV „Popeyes Louisiana Kitchen“ restoranų tinklą, o 2021 m. pabaigoje „Firehouse Subs“ prisijungė prie grupės.