Oficialus pristatymas ir kainodara

„Fox Corporation“ antradienį oficialiai paskelbė, kad jos naujoji prenumeratos pagrindu veiksianti srautinio transliavimo paslauga „Fox One“ pradės veikti rugpjūčio 21 dieną. Mėnesio prenumerata kainuos 19,99 JAV dolerio, o esami mokamos televizijos klientai galės naudotis paslauga nemokamai. Šią informaciją patvirtino generalinis direktorius Lachlanas Murdochas, kalbėdamas su investuotojais per ketvirčio finansinių rezultatų pristatymą.

Ši kaina yra žemesnė nei daugumos rinkos analitikų prognozės, kas rodo santūrią, bet tikslingą įėjimo į srautinių paslaugų rinką strategiją.

Turinio pasiūla ir platformos struktūra

Naujoji paslauga apims visą „Fox“ televizijos turinį, įskaitant tiesiogines NFL ir MLB sporto rungtynes, kurios transliuojamos per pagrindinį transliuotoją, taip pat naujienų laidas iš „Fox News“ ir „Fox Business“ kanalų. Paslauga startuos likus kelioms savaitėms iki NFL sezono pradžios, kuris šiemet prasidės rugsėjo 4 dieną.

Vis dėlto „Fox One“ nesiūlys originalaus ar išskirtinio turinio, ką dažnai daro konkurentai, investuodami į papildomas sporto teises ar specialų turinį tik srautiniam žiūrėjimui. Pasak Murdocho, dauguma išlaidų bus skirta infrastruktūrai, rinkodarai ir technologinei plėtrai.

Strateginis posūkis skaitmeninėje erdvėje

Nuo tada, kai „Disney“ įsigijo „21st Century Fox“ pramogų padalinį, „Fox Corporation“ laikėsi atsargios pozicijos srautinių paslaugų atžvilgiu. Bendrovė pasirinko investuoti į nemokamą, reklamos pagrindu veikiančią platformą „Tubi“ bei nišinę paslaugą „Fox Nation“. Visgi rinkai keičiantis ir mažėjant tradicinės televizijos žiūrimumui, bendrovė šiemet ėmėsi aktyvesnių veiksmų ir paskelbė apie tiesioginio vartotojo transliacijos projektą.

Murdochas pažymėjo, kad „Fox One“ tikslai yra nuosaikūs, o investicijos atitiks ilgalaikę viziją. Paslaugos sėkmė nebus matuojama vien prenumeratorių skaičiumi, bet taip pat atsižvelgiant į tai, kaip gerai ji prisidės prie bendros įmonės strategijos.

Galimas paketavimas su kitomis paslaugomis

Vadovas taip pat pabrėžė, kad bendrovė sieks siūlyti „Fox One“ kartu su kitomis platformomis, tačiau tai bus daroma atsargiai, kad nebūtų dar labiau pakenkta tradicinės mokamos televizijos rinkai. Prioritetas – pasiekti vartotojus, neturinčius kabelinės ar palydovinės televizijos, kartu siūlant jiems patrauklius ir patogius turinio paketus.

Murdochas pridūrė, kad kartais tikslinė auditorija ir platus prieinamumas gali prieštarauti vienas kitam, todėl „Fox“ stengsis išlaikyti balansą tarp tikslingumo ir prieinamumo.

Fono aplinkybės ir sprendimų eiga

Šių metų pradžioje „Fox“ paskelbė nutraukianti bendrą sporto srautinės transliacijos projektą „Venu“, kuris turėjo būti kuriamas kartu su kitomis žiniasklaidos bendrovėmis. Tuomet buvo nuspręsta kurti savarankišką sprendimą – taip gimė „Fox One“.

Paslaugos įgyvendinimą kuruoja buvęs „Apple“ vadovas Pete’as Distadas, kuris anksčiau vadovavo „Venu Sports“ projektui.

Apibendrinimas

„Fox One“ startas žymi reikšmingą posūkį „Fox Corporation“ strategijoje. Įmonė žengia į srautinės rinkos areną su nuosaikia, bet apgalvota vizija, siūlydama esamą savo turinį tiesiogiai vartotojams už aiškią kainą. Nors trūksta išskirtinio turinio, bendrovė pasikliauja savo stipriais sporto ir naujienų produktais bei žada patogų prieinamumą ir galimas bendras prenumeratas ateityje.