Portalas investuotojams Market Leadernaujienos, analitika, prognozės

Penktadienis, rugpjūčio 18, 17:19 (GMT +02:00)




MT-ECN.Tarpbankiniai spredai nuo 0 punktų, maža komisija. ECN prekyba žinomame terminale!

Aktualijos investuotojams

5 idėjos, kurios iš esmės pakeis vairuotojų gyvenimą

5 idėjos, kurios iš esmės pakeis vairuotojų gyvenimą

BBC radijo stoties reporteris Deividas Gibsonas (David Gibson) pasakoja apie išradimus ir naujas koncepcijas, kurios gali pakeisti miesto transporto infrastruktūrą: tarpusavyje informacija besikeičiantys automobiliai, keliai nepastebimai pakraunantys jūsų elektromobilius ir dar daugiau. Apie tai praneša portalas „Market Leader“.

Kalbantys automobiliai

Ne, automobilių gamintojas neturi noro įrengti Siri jūsų Toyota ar Subaru automobilyje. Kalbama apie pirmąją idėją, kuri radikaliai pakeistų vairuotojo gyvenimą - mašinų gebėjimą bendrauti tarpusavyje, arba koncepciją, vadinamą Vehicles to Vehicles (V2V).

Neseniai JAV Transporto departamente buvo sukurtos taisyklės, kuriomis siekiama standartizuoti informacijos apsikeitimą tarp transporto priemonių. Automobiliai keisis informacija apie esamą savo buvimo vietą, kryptį ir judėjimo greitį.

Naujovių tikslas yra perspėti vairuotojus (vėliau kompiuterius autonominiuose automobiliuose) apie potencialiai pavojingas situacijas keliuose.

Kalbant apie miesto infrastruktūrą, kuriose eismo įvykiai dažniausiai įvyksta sankryžose, automobiliai patys spręs, ar jums pakaks laiko užbaigti dešinį posūkį degant raudonam šviesoforo signalui ir, kokia bus važiavimo tvarka keturių krypčių sankryžose.

Taigi, jūs galėsite ramiai naršyti internete ir neatitraukti savo dėmesio dėl būtinybės signalizuoti žioplinėjančiam pėsčiajam ar pasukti vairą.

Antrasis ryšio sistemos keliuose elementas - atitinkamos informacijos pasikeitimas tarp transporto priemonių ir kelių infrastruktūros elementų (Vehicles to Infrastructures, arba sutrumpintai V2I).

Daugumoje gaisrinių mašinų, esant skubiam iškvietimui, jau naudojamos įvairios šviesoforų perjungimo iš raudonos į žalią šviesą technologijos, bet V2I dirbs labiau integruotu režimu - naudojant šią sistemą miesto gatvėse eismas taps saugesnis ir veiksmingesnis dėl duomenų, kurie ateina iš kelyje esančių transporto priemonių, surinkimo.

Išmaniosios infrastruktūros pagalba, esant būtinybei, galima būtų šiek tiek sulaikyti persijungiantį iš žalios į raudoną šviesą šviesoforo signalą, kad būtų galima greičiau praleisti sankryžose susikaupusius automobilius. Tokia infrastruktūra sugebėtų keisti greičio režimą ir reguliuoti vieną ar kitą kelių prieigą, kad būtų galima likviduoti automobilių grūstis ir nukreipti judėjimą į jų ir eismo įvykių vietų apvažiavimus. O kai rinkoje pasirodys autonominiai automobiliai, visas miestas patirs transformaciją į vieną išmanųjį automobilį.


Benzininių ir dyzelinių variklių uždraudimas

Dyzeliai yra ekonomiški ir galingi, tačiau netrukus ją naudojančios transporto priemonės bus naudojamos tik kaimo vietovėse ir tokiu automobiliu jau nebebus galima pravažiuoti, pavyzdžiui, per Prancūzijos sostinę.

2025 metais Paryžiaus, Meksiko, Madrido ir Atėnų savivaldybių institucijos ketina uždrausti dyzelinių automobilių judėjimą, siekdamos sumažinti bendrą į atmosferą išmetamų teršalų kiekį.


Automobilių įkrovimas važiuojant
Jei visi miestų automobiliai bus elektriniai, tai labai logiška daryti prielaidą, kad jiems reiks gana daug įkrovimo taškų.

Gal nuotolinis pakrovimas gali skambėti, kaip fantazija, tačiau per pastarąjį dešimtmetį mokslininkai išmoko perduoti elektrą bekontaktiniu būdu dviejų metrų atstumu beveik šimtaprocentiniu efektyvumu.

„Rezonansinio transformatoriaus“ įrenginius sudaro kelių dangoje esančios apvijos, kurios rezonanso būdu kontaktuoja su elektromobiliuose esančiomis apvijomis, sukeldamos jose vibracijas, virstančias elektros srove automobilių akumuliatorių pakrovimui.

Visos planetos miestų transporto sistemos jau yra išbandomos su autobusais, kurie bekontaktiniu būdu pakraunami stotelėse. Tokią technologiją galima gana lengvai įdiegti naujose daugiapakopėse automobilių stovėjimo aikštelėse. Galimas apvijų įrengimas į asfaltą ir gatvių sankryžose.


Naujų mokesčių vairuotojams įvedimas

Mūsų ateitis jau čia pat, o už ją reikia mokėti. Vairuotojai bus priversti atverti pinigines ir mokėti už kelių miestų centruose naudojimą piko metu.

Panaši schema nuo 1975 metų yra naudojama Singapūre, tačiau dabar gatvių atlaisvinimui ją pradeda naudoti ir kiti miestai - nuo Rygos iki Londono.

Vietoj dabartinių mokesčių už benziną vairuotojai mokės už bendrą kilometražą, įskaitant didesnių tarifų mokesčius už važiavimą tam tikruose kelių ruožuose tam tikru paros metu.

Tikriausiai didesnėms transporto priemonėms už teisę patekti į miesto centrą teks mokėti daugiau, lygiai taip pat, kaip dabar didesniu tarifu moka sunkvežimių su trimis ašimis vairuotojai.

Ir, galiausiai, asmeninio transporto judėjimo miestuose ribojimas
Tikrai išmanus miestas jums leis atvažiuoti tik iki tam tikrų miesto centre vietų, kur jūs galėsite pasinaudoti mikroautobusais (kuriuos užsakysite programėlių išmaniuosiuose telefonuose pagalba) ir nusigausite iki artimiausios troleibusų stotelės ar dviračių nuomos punkto, arba ... iki pagarsėjusio pneumatinių vamzdžių raizgyno - naujojo ateities transporto.

 

Paskelbimo data: 2017-06-21 09:58 Tekstas: Masterforex-V Akademija
Įterpti į BLOG'ą

Kriptovaliutos: kas naudingiau - investuoti ar jas „išgauti“?

Pastarosiomis dienomis vis daugiau žmonių atkreipia dėmesį į vakar dar mažai žinomas kriptovaliutas su jų „vadu“ - bitkoinu (bitcoin, BTC). Daugelis, žinoma, girdėjo apie šią skaitmeninę valiutą, kuri leidžia mokėti už pirkinius, atsiskaityti už paslaugas, investuoti, netgi uždirbti tik iš to, kad turi bitkoinų.

 

Paskelbimo data: 2017-08-01 07:50

Gyvenimas vien iš prekybos - utopija? Nemokamas vebinaras

Prieš pradedamas keliauti Forex prekybos keliu dažnas naujokas turi klaidingą supratimą ir iliuzijų apie tai, kokia iš tikrųjų yra sėkmingo prekeivio valiutomis kasdienybė. Svajojama apie „laisvą“ darbo grafiką, darbo aplinką pagal pasirinkimą, jokių viršininkų, jokio streso, darbo krūvis pagal pageidavimą ir išpildyta bet kuri asmeninė ar artimųjų svajonė. Deja viskas ne taip paprasta.

Paskelbimo data: 2017-07-31 15:59

Holografiniai vaizdo skambučiai išmaniais telefonais tampa realybe

Pirmą kartą žmonijos istorijoje holografinis vaizdo skambutis buvo atliktas šių metų balandžio 3 dieną. Proveržį telekomunikacijų srityje atliko Verizon (JAV) ir Korean Telecom (Pietų Korėja) kompanijų darbuotojai. Holografinis vaizdas į išmaniuosius telefonus buvo perduodamas tarp Pietų Korėjos Seulo ir Amerikos Nju Džersio. Demonstracijos metu holografinis Verizon darbuotojo vaizdas atsidūrė Korean Telecom būstinės monitoriuje.

Paskelbimo data: 2017-07-28 17:55

Trampo politika atima iš JAV pagrindinį vaidmenį vakarų pasaulyje

Ekspertų tarpe dabartinio JAV prezidento Donaldo Trampo politika kelia susirūpinimą. Daugelio apžvalgininkų nuomone, dėl valstybės vadovo politikos JAV gali prarasti savo, kaip Vakarų pasaulio lyderės, pozicijas.

 

CNN televizijos kanalo vedantysis, politologas, ekspertas tarptautinių santykių srityje Faridas Zakarija (Fareed Zakaria) savo „The Washington Post“ publikacijoje rašė, kad pastarieji Donaldo Trampo žingsniai suvienijo Europą taip, kaip to nesugebėjo padaryti net Rusijos prezidentas Putinas. Visiškai tikėtina, kad Vakarų pasaulio dabartinis JAV prezidentas nesužlugdys, tačiau Vašingtonas rizikuoja prarasti savo vadovaujantį vaidmenį.

Paskelbimo data: 2017-07-26 18:42

„Goldman Sachs“ pataria investuotojams vengti rublio

Investicinis bankas „Goldman Sachs“ pataria investuotojams nutraukti procentinių palūkanų (carry trade) žaidimą Rusijos rubliais ir pereiti prie kitų besivystančių šalių valiutų.

 

„Goldman Sachs“ strategų rekomendacijos buvo viešai paskelbtos liepos 18 dienos apžvalgoje. Jie paskelbė apie rublio ir dar kelių besivystančių šalių valiutų augimo potencialo išsekimą.

Paskelbimo data: 2017-07-25 17:26

Kiek kainuoja nuskristi į Marsą?

Verslininkas, SpaceX ir Tesla kūrėjas Ilonas Maskas (Elon Musk) mano, kad yra būtina įsisavinti naujas technologijas, kad būtų galima ženkliai sumažinti žmogaus skrydžio į Marsą išlaidas. Dabar vieno asmens nusiuntimas į „Raudonąją planetą“ kainuotų 10 mlrd. dolerių - tai yra labai didelė suma, bet yra visai įmanoma ją sumažinti iki 200 tūkstančių. Esant tokiai kainai į Marsą būtų galima siųsti dideles žmonių grupes.


Paskelbimo data: 2017-07-14 08:10

Kaip Kinija investicijomis pavergė pusę Afrikos

Dešimtis milijardų eurų Kinijos vyriausybė skiria Pekinui strategiškai svarbioms šalims. Strategiškai svarbių valstybių sąrašas apima nemažai Afrikos kontinento šalių.

 

Savo publikacijoje Prancūzijos leidiniui „Le Monde“ apžvalgininkas Sebastijanas Le Belzik (Sebastien Le Belzic) rašo, kad nuo 2000 metų Kinijos bankai ir įmonės skyrė 77 mlrd. eurų padėti šalims, turinčioms strateginę reikšmę Kinijai. Neseniai Kinijos televizijos žiūrovams buvo rodomas naujas dokumentinis filmas, pavadinimu „Mano traukinys, mano istorija“, kuris yra odė Pekino investicijoms į Afrikos šalis.

Paskelbimo data: 2017-07-13 08:58

Kuo dabartinės mobiliųjų prietaisų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų

Šiuolaikiniai išmanieji telefonai nuo Nokia 3310 tipo mobiliųjų telefonų skiriasi ne tik techninėmis specifikacijomis, bet ir baterijų tipais, tačiau daugelis įmantrių mobiliųjų prietaisų savininkų iki šiol juos pakraudami vadovaujasi žinomos „plytos“ epochai aktualiais patarimais. Daugiau informacijos apie tai, kuo šiuolaikinių išmaniųjų telefonų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų, pateikia portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-07-12 18:31

Vokietijoje išleista 0 eurų nominalo kupiūra

Kaip pažymima portale „Market Leader“, Vokietijoje pasirodžiusi nauja neįprasta eurų nominalo kupiūra nėra atsiskaitymo priemonė, tačiau ji yra tikra. Jos išleidimui pritarė Europos Centrinis bankas ir atspausdintas banknotas visiškai atitinka technologijas: popieriaus, vandens ženklų, kitų apsaugos ženklų - viskas, kaip ir kitų nominalų kupiūrose.

 

Paskelbimo data: 2017-07-07 08:27

Tendencijos analizė FOREX indikatorių pagalba

Indikatoriai yra puiki tendencijos analizės priemonė, sako ekspertai. Jie iki minimumo sumažina pačią susidariusios padėties vertinimo procedūrą ir sumažina klaidingo sprendimo priėmimo tikimybę. Todėl prekeivis gali tikėtis gauti daugiau finansinės naudos, esant toms pačioms prekybos sąlygoms. Tačiau, nusprendus nustatyti indikatorių savo terminale, kiekvienas mūsų susiduria su sudėtingu pasirinkimu, juk jų yra daug daugiau, nei galime įsivaizduoti.

Paskelbimo data: 2017-07-06 07:33