Portalas investuotojams Market Leadernaujienos, analitika, prognozės

Sekmadienis, liepos 23, 13:44 (GMT +02:00)




MT-ECN.Tarpbankiniai spredai nuo 0 punktų, maža komisija. ECN prekyba žinomame terminale!

Aktualijos investuotojams

UBER pradeda naudoti automobilius be vairuotojų

UBER  pradeda naudoti automobilius be vairuotojų

Netolimoje ateityje gerai žinoma internetinė transporto paslaugų kompanija UBER suteiks savo klientams galimybę išsikviesti taksi automobilį be vairuotojo. Daugiau informacijos apie naują pasaulyje žinomos kompanijos paslaugą pateikė portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Jau artimiausioje ateityje vartotojai, kviečiantys taksi automobilį per transporto paslaugų kompaniją UBER, galės išsikviesti automobilį be vairuotojo. Trevisas Kelanikas (Travis Kalanic), vadovaujantis UBER kompanijai, leidinio Bloomberg BusinessWeek žurnalistams pranešė, kad pirmą kartą nauja paslauga bus teikiama Pitsburgo mieste, Pensilvanijos valstijoje, JAV. Tačiau iš pradžių, kad galėtų perimti valdymą kilus avarinei situacijai, už vairo vairuotojai bus.

Priminsime, kad kompanijos UBER atstovai dar prieš 2 metus paskelbė apie savo ketinimą teikti paslaugą, suteikiančią klientams galimybę išsikviesti automobilį be vairuotojo. Ir štai žodžiai tapo realybe: kompanijos atstovė BBC žurnalistams papasakojo, kad jau rugsėjo mėnesį UBER savo klientams iš Pitsburgo suteiks galimybę išsikviesti taksi be vairuotojo.

Pasak jos, ši paslauga bus tikra revoliucija - anksčiau tokiam žingsniui nesiryžo nei viena kompanija, nei technologinė, nei automobilių. Užsisakyti tokį automobilį klientai galės įprastu jiems būdu, pasinaudoję atitinkamu priedu: kviečiant taksi be vairuotojo, klientai bus sujungiami su pirmu jiems artimiausiu automobiliu. Verta paminėti vieną gana svarbų dalyką - pirmosios kelionės „bepilotėmis“ taksi keleiviams bus nemokamos.

 

Diegiant taksi be vairuotojo UBER aktyviai bendradarbiauja su Švedijos automobilių koncernu VOLVO

Kompanijos atstovė taip pat pridūrė, kad Švedijos automobilių gigantas VOLVO jau perdavė UBER keletą XC90 modelio visureigių - būtent šie automobiliai ir bus panaudoti bandyminiuose važiavimuose. VOLVO atstovai jau pareiškė, kad iki metų pabaigos perduodamų kompanijai UBER automobilių kiekis pasieks 100 vienetų. Čia reikėtų paminėti, kad anksčiau eksperimentiniams taksi be vairuotojo važiavimams UBER naudojo kito, ne mažiau garsaus gamintojo – FORD FUSION - automobilius.

VOLVO patvirtino bendradarbiavimą su kompanija UBER „bepiločių“ taksi projekte ir kitame autonominio taksi automobilio vystymo etape abi kompanijos naudos vieną ir tą patį Švedijos koncerno sukurtą modelį. Atitinkamame VOLVO paskelbtame pareiškime paaiškinama, kad UBER specialistai jų automobiliuose įrengs autonominę savavaldę vairavimo sistemą. Reikėtų pridurti, kad prie projekto įgyvendinimo aktyviai dirba abiejų kompanijų inžinieriai.

VOLVO koncerno generalinis direktorius ir prezidentas Hakanas Samuelsonas (Hakan Samuelsson) sakė, kad šis bendras projektas su UBER kelia jo vadovaujamą kompaniją į pačią technologinės revoliucijos širdį, šiuo metu vykstančią automobilių gamybos srityje. Beje, agentūra Bloomberg pranešė, kad kompanijai UBER bendradarbiavimas su VOLVO čia nėra išskirtinis ir, kad gerai žinoma transporto paslaugų kompanija yra pasirengusi bendradarbiauti ir su kitais automobilių gamintojais.

 

„Bepiločius“ automobilius šiandien kuria keletas gerai žinomų automobilių gamintojų

Inžinerinio-technologinio instituto ir transporto tyrimo laboratorijos bendradarbio Alano Styvenso (Alan Stevens) žodžiais, VOLVO inžinieriai Švedijoje išbando ir savo projekto „bepilotes“ CX90 versijas. Be to, Švedijos automobilių gamintojas naują automobilį taip pat išbandė ir Australijos teritorijoje, o kitais metais kompanija planuoja atlikti bandymus  Didžiosios Britanijos sostinėje. Jei viskas čia veiks normaliai, be jokių gedimų ir netikėtumų, tai bus žingsnis, tegu net ir mažas, bet teisinga ir tinkama kryptimi.

Tuo pat metu savo „bepiločius“ automobilius šiandien kuria dar keletas žinomų kompanijų-automobilių gamintojų. Pavyzdžiui, tokius automobilius kartu kuria LEXUS ir GOOGLE inžinieriai. Savo, vairuotojo nereikalaujančio, automobilio projektą kuria LG specialistai bendradarbiaudami su MECEDES-BENZ  inžinieriais. Beje, visi šie projektai šiuo metu yra bandymų stadijoje.

 

GOOGLE ir TESLA vadovams naujienos apie UBER transporto paslaugų kompanijos paleidžiamus „bepiločius“ taksi tapo nerimą keliančia žinia

Informacija apie tai, kad jau šių metų rugsėjo mėnesį UBER klientai galės išsikviesti taksi be vairuotojo, kompanijos GOOGLE vadovams sukėlė nerimą. Interneto milžinės specialistai šioje srityje atliko didžiulį darbą, tačiau jiems kol kas taip ir nepavyko kaip reikiant priartėti prie komercinio tokių transporto priemonių naudojimo etapo. Ši žinia sukėlė nerimą ir TESLA savininkui Ylonui Maskui (Elon Musk), nes jo kompanija šiuo metu susidūrė su gana daug neigiamų atsiliepimų apie autopiloto funkciją, įdiegtą kompanijos elektromobiliuose.

Ši naujiena taip pat liudija apie didžiules UBER kompanijos investicijas į savo automatinio vairavimo programą. Transporto paslaugų kompanija, sugebėjusi surinkti daugiau nei 10 mlrd. dolerių investicijų, šiuo metu turi labai tvirtą finansinį pagrindą toliau plėtoti projektą.


Paskelbimo data: 2016-09-12 09:15 Tekstas: Masterforex-V Akademija
Įterpti į BLOG'ą

Kiek kainuoja nuskristi į Marsą?

Verslininkas, SpaceX ir Tesla kūrėjas Ilonas Maskas (Elon Musk) mano, kad yra būtina įsisavinti naujas technologijas, kad būtų galima ženkliai sumažinti žmogaus skrydžio į Marsą išlaidas. Dabar vieno asmens nusiuntimas į „Raudonąją planetą“ kainuotų 10 mlrd. dolerių - tai yra labai didelė suma, bet yra visai įmanoma ją sumažinti iki 200 tūkstančių. Esant tokiai kainai į Marsą būtų galima siųsti dideles žmonių grupes.


Paskelbimo data: 2017-07-14 08:10

Kaip Kinija investicijomis pavergė pusę Afrikos

Dešimtis milijardų eurų Kinijos vyriausybė skiria Pekinui strategiškai svarbioms šalims. Strategiškai svarbių valstybių sąrašas apima nemažai Afrikos kontinento šalių.

 

Savo publikacijoje Prancūzijos leidiniui „Le Monde“ apžvalgininkas Sebastijanas Le Belzik (Sebastien Le Belzic) rašo, kad nuo 2000 metų Kinijos bankai ir įmonės skyrė 77 mlrd. eurų padėti šalims, turinčioms strateginę reikšmę Kinijai. Neseniai Kinijos televizijos žiūrovams buvo rodomas naujas dokumentinis filmas, pavadinimu „Mano traukinys, mano istorija“, kuris yra odė Pekino investicijoms į Afrikos šalis.

Paskelbimo data: 2017-07-13 08:58

Kuo dabartinės mobiliųjų prietaisų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų

Šiuolaikiniai išmanieji telefonai nuo Nokia 3310 tipo mobiliųjų telefonų skiriasi ne tik techninėmis specifikacijomis, bet ir baterijų tipais, tačiau daugelis įmantrių mobiliųjų prietaisų savininkų iki šiol juos pakraudami vadovaujasi žinomos „plytos“ epochai aktualiais patarimais. Daugiau informacijos apie tai, kuo šiuolaikinių išmaniųjų telefonų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų, pateikia portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-07-12 18:31

Vokietijoje išleista 0 eurų nominalo kupiūra

Kaip pažymima portale „Market Leader“, Vokietijoje pasirodžiusi nauja neįprasta eurų nominalo kupiūra nėra atsiskaitymo priemonė, tačiau ji yra tikra. Jos išleidimui pritarė Europos Centrinis bankas ir atspausdintas banknotas visiškai atitinka technologijas: popieriaus, vandens ženklų, kitų apsaugos ženklų - viskas, kaip ir kitų nominalų kupiūrose.

 

Paskelbimo data: 2017-07-07 08:27

Tendencijos analizė FOREX indikatorių pagalba

Indikatoriai yra puiki tendencijos analizės priemonė, sako ekspertai. Jie iki minimumo sumažina pačią susidariusios padėties vertinimo procedūrą ir sumažina klaidingo sprendimo priėmimo tikimybę. Todėl prekeivis gali tikėtis gauti daugiau finansinės naudos, esant toms pačioms prekybos sąlygoms. Tačiau, nusprendus nustatyti indikatorių savo terminale, kiekvienas mūsų susiduria su sudėtingu pasirinkimu, juk jų yra daug daugiau, nei galime įsivaizduoti.

Paskelbimo data: 2017-07-06 07:33

Deividas Rokfeleris - Žmogus, kuris bandė suvienyti pasaulį

Prieš kelias savaites savo 102-ąjį gimtadienį būtų šventęs Deividas Rokfeleris (David Rockefeller) - visame pasaulyje žinomas milijardierius, įgijęs daugelio žmonių pripažinimą ir meilę dėl savo labdaringos veiklos. Tačiau šių metų kovo mėnesį visus sukrėtė liūdna žinia - Deividas Rokfeleris mirė miegodamas savo dvare Pokantiko-Hils, Niujorko priemiestyje. Jis buvo vyriausias Džono Rokfelerio (John Rockefeller) - pirmojo istorijoje dolerinio milijardieriaus, naftos magnato, anūkas.

Paskelbimo data: 2017-06-30 09:33

Paskelbtas pačių populiariausių pasaulio automobilių reitingas

Konsultacinė firma focus2move paskelbė 1-ojo 2017 metų ketvirčio automobilių pardavimo visame pasaulyje statistinius duomenis.

Paskelbimo data: 2017-06-27 07:50

Ar moderniam biurui reikalingas ping-pongo stalas, hamakai, sauna?

Naujų IT kompanijų tarpe populiarėja idėjos derinti darbą ir laisvalaikį - biuruose statomi ping-pongo stalai, hamakai ir net įrengiamos saunos.Išsamiau apie tai, ar galima suderinti darbą ir laisvalaikį bandė išsiaiškinti portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-06-23 09:14

5 idėjos, kurios iš esmės pakeis vairuotojų gyvenimą

BBC radijo stoties reporteris Deividas Gibsonas (David Gibson) pasakoja apie išradimus ir naujas koncepcijas, kurios gali pakeisti miesto transporto infrastruktūrą: tarpusavyje informacija besikeičiantys automobiliai, keliai nepastebimai pakraunantys jūsų elektromobilius ir dar daugiau. Apie tai praneša portalas „Market Leader“.

Paskelbimo data: 2017-06-21 09:58

Bitkoino kursas vėl smunka

Gegužės 25 dieną į Bitkoino (bitcoin) kriptovaliutą iš viso buvo investuota  45 milijardai dolerių, o jau po dviejų dienų - tik 31 mlrd. Kaip sako rinkos analitikai, kai bet kuris instrumentas praranda 14 mlrd. dolerių vos per dvi dienas, o dar kai tai sudaro beveik trečdalį kapitalizacijos, stambaus kotiruočių nuosmukio išvengti neįmanoma.

Paskelbimo data: 2017-06-20 08:59