Portalas investuotojams Market Leadernaujienos, analitika, prognozės

Penktadienis, liepos 21, 11:53 (GMT +02:00)




MT-ECN.Tarpbankiniai spredai nuo 0 punktų, maža komisija. ECN prekyba žinomame terminale!

Aktualijos investuotojams

Bepiločiai automobiliai – nauda ar kliūtis?

Bepiločiai automobiliai – nauda ar kliūtis?

Platus automobilių naudojimas kasdieniame gyvenime verčia ieškoti būdų supaprastinti jų valdymą, tad autonomines transporto priemonės jau seniai tapo realybe. Nepaisant to, iki šiol ši technologija vis dar priklauso inovacijoms, kurių platinimas susiduria su tam tikrais sunkumais, daugiausia kalbama apie politinio pobūdžio kliūtis.

Vargu ar autopilotų technologiją galima pavadinti naujove. Jau kelis dešimtmečius autopilotai yra naudojami aviacijoje; be šios technologijos jau sunku įsivaizduoti tiek civilinius, tiek ir karinius skrydžius. Be žmogaus dalyvavimo valdymo procese išmoko apsieiti ir automobiliai. Kalifornijoje ir Nevadoje  googlemobiliai pravažiavo daugiau nei tris milijonus kilometrų.

Šios nagrinėjamos technologijos sėkmę patvirtina ir tai, kad autopilotų kūrime dalyvauja ir visai to neslepia tokie automobilių koncernai kaip Tesla, Toyota, Honda, Audi... Neseniai Vokietijoje buvo pagamintas automobilis, kuris lenktynių trasą be žmogaus pagalbos pravažiavo beveik taip pat greitai, kaip ir jį valdant profesionaliam lenktynininkui.

Progreso mėgėjai gali būti tikri, kad autopilotų technologijos moderni visuomenė, greičiausiai, negalės atsisakyti. Neabejotinas technologijos privalumas yra galimybė sumažinti kelių eismo įvykių skaičių, kurie yra įtraukti į pagrindinių žmonių mirties priežasčių dešimtuką pasaulyje. Pažymėtina, kad likusios 9 priežastys yra grynai medicininio pobūdžio.

Statistika įspūdinga. Net jei autopilotų įvedimas sumažintų avarijų skaičių 10 procentų - kasmet išsaugotų žmonių gyvybių skaičius sudarytų 130 tūkstančių, jau nekalbant apie tai, kiek būtų išvengta įvairaus sunkumo traumų ir invalidumo pasekmių. Tačiau tai tik teorija. Praktikoje teigiamas autopilotų naudojimo rezultatas gali pasirodyti dar radikalesnis.

Bandyminių automobilių, valdomų robotų, važiavimų patirties kol kas negalima pavadinti labai didele, tačiau ji teikia vilčių. Per keletą bandymų metų, įskaitant važiavimus gatvėse ir keliuose su intensyviu eismu, automobiliai su autopilotais buvo tik 12-kos nereikšmingų avarijų dalyviai. Kiekviename aprašytų atvejų buvo kalbama apie kitų eismo dalyvių kaltę, o ir įvykiai į reikšmingų lygį nepretenduoja.

Prie autonominių transporto priemonių privalumų sąrašo galima drąsiai priskirti ir jų naudingumą tolimųjų reisų vairuotojams. Ekonomiškas robotas leis sumažinti kuro sąnaudas, nes jis niekada nemiega, vairuoja automobilį atidžiai ir nesiekia uždirbti honoraro. Automobiliai, kurie neužkerta vienas kito ir nepersirikiuoja artinantis prie šviesoforo per 3 eiles, siekdami greičiau pravažiuoti, radikaliai sumažins eismo kamščius.

Tačiau ekonominio tipo privalumams gali aktyviai prieštarauti milijonai žmonių visame pasaulyje. Visiems žinoma, kad taksi vairuotojai, kaip ir tolimųjų reisų vairuotojai, yra politiškai aktyvūs, savarankiški piliečiai. Šie žmonės turi ką prarasti, jie yra suinteresuoti ginti savo teises.

Bet kuriuo atveju vairuotojų, besipriešinančių laukia pralaimėjimas, po kurio prasidės nauja epocha. Negalima masinio autonominių transporto priemonių atsiradimo gatvėse pavadinti netikėtumu, tačiau lūžio momentu jis vis dėlto sulauks.

Taikomąsias autonominių transporto priemonių elgesio reguliavimo keliuose taisykles kurs specialistai-programuotojai. Kiti projekto įgyvendinimo procese dalyvaujantys žmonės bus atsakingi už praktinę roboto sąveikos su supančia aplinka pusę. Tokių sumanymų būtinybė sukuria visai žmonijai iš esmės naujas aplinkybes. Didžiulis skaičius pragmatiškų ir moralinių klausimų, kurie iki tol nebuvo aptarinėjami, dabar bus reguliuojami programiniais kodais.

Šiame etape autonominio tipo transporto priemonių kūrimas vyksta dviem kryptimis. Pirmasis metodas, kurį naudoja automobilių koncernai, numato galimybę vairuotojui imtis automobilio valdymo jei jis to panorės, nors didžiąją laiko dalį vairuos autopilotas. Kitą metodą bando įgyvendinti Google priklausanti įmonė Alphabet. Pagal kompanijos sumanymus, vairas googlemobilyje - tik bandymo tikslais. Kūrėjų planas - automobilius paversti visaverčiais robotais, visiškai neturinčiais rankinio valdymo funkcijos.

 

Paskelbimo data: 2016-02-19 20:05 Tekstas: Masterforex-V Akademija
Įterpti į BLOG'ą

Kiek kainuoja nuskristi į Marsą?

Verslininkas, SpaceX ir Tesla kūrėjas Ilonas Maskas (Elon Musk) mano, kad yra būtina įsisavinti naujas technologijas, kad būtų galima ženkliai sumažinti žmogaus skrydžio į Marsą išlaidas. Dabar vieno asmens nusiuntimas į „Raudonąją planetą“ kainuotų 10 mlrd. dolerių - tai yra labai didelė suma, bet yra visai įmanoma ją sumažinti iki 200 tūkstančių. Esant tokiai kainai į Marsą būtų galima siųsti dideles žmonių grupes.


Paskelbimo data: 2017-07-14 08:10

Kaip Kinija investicijomis pavergė pusę Afrikos

Dešimtis milijardų eurų Kinijos vyriausybė skiria Pekinui strategiškai svarbioms šalims. Strategiškai svarbių valstybių sąrašas apima nemažai Afrikos kontinento šalių.

 

Savo publikacijoje Prancūzijos leidiniui „Le Monde“ apžvalgininkas Sebastijanas Le Belzik (Sebastien Le Belzic) rašo, kad nuo 2000 metų Kinijos bankai ir įmonės skyrė 77 mlrd. eurų padėti šalims, turinčioms strateginę reikšmę Kinijai. Neseniai Kinijos televizijos žiūrovams buvo rodomas naujas dokumentinis filmas, pavadinimu „Mano traukinys, mano istorija“, kuris yra odė Pekino investicijoms į Afrikos šalis.

Paskelbimo data: 2017-07-13 08:58

Kuo dabartinės mobiliųjų prietaisų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų

Šiuolaikiniai išmanieji telefonai nuo Nokia 3310 tipo mobiliųjų telefonų skiriasi ne tik techninėmis specifikacijomis, bet ir baterijų tipais, tačiau daugelis įmantrių mobiliųjų prietaisų savininkų iki šiol juos pakraudami vadovaujasi žinomos „plytos“ epochai aktualiais patarimais. Daugiau informacijos apie tai, kuo šiuolaikinių išmaniųjų telefonų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų, pateikia portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-07-12 18:31

Vokietijoje išleista 0 eurų nominalo kupiūra

Kaip pažymima portale „Market Leader“, Vokietijoje pasirodžiusi nauja neįprasta eurų nominalo kupiūra nėra atsiskaitymo priemonė, tačiau ji yra tikra. Jos išleidimui pritarė Europos Centrinis bankas ir atspausdintas banknotas visiškai atitinka technologijas: popieriaus, vandens ženklų, kitų apsaugos ženklų - viskas, kaip ir kitų nominalų kupiūrose.

 

Paskelbimo data: 2017-07-07 08:27

Tendencijos analizė FOREX indikatorių pagalba

Indikatoriai yra puiki tendencijos analizės priemonė, sako ekspertai. Jie iki minimumo sumažina pačią susidariusios padėties vertinimo procedūrą ir sumažina klaidingo sprendimo priėmimo tikimybę. Todėl prekeivis gali tikėtis gauti daugiau finansinės naudos, esant toms pačioms prekybos sąlygoms. Tačiau, nusprendus nustatyti indikatorių savo terminale, kiekvienas mūsų susiduria su sudėtingu pasirinkimu, juk jų yra daug daugiau, nei galime įsivaizduoti.

Paskelbimo data: 2017-07-06 07:33

Deividas Rokfeleris - Žmogus, kuris bandė suvienyti pasaulį

Prieš kelias savaites savo 102-ąjį gimtadienį būtų šventęs Deividas Rokfeleris (David Rockefeller) - visame pasaulyje žinomas milijardierius, įgijęs daugelio žmonių pripažinimą ir meilę dėl savo labdaringos veiklos. Tačiau šių metų kovo mėnesį visus sukrėtė liūdna žinia - Deividas Rokfeleris mirė miegodamas savo dvare Pokantiko-Hils, Niujorko priemiestyje. Jis buvo vyriausias Džono Rokfelerio (John Rockefeller) - pirmojo istorijoje dolerinio milijardieriaus, naftos magnato, anūkas.

Paskelbimo data: 2017-06-30 09:33

Paskelbtas pačių populiariausių pasaulio automobilių reitingas

Konsultacinė firma focus2move paskelbė 1-ojo 2017 metų ketvirčio automobilių pardavimo visame pasaulyje statistinius duomenis.

Paskelbimo data: 2017-06-27 07:50

Ar moderniam biurui reikalingas ping-pongo stalas, hamakai, sauna?

Naujų IT kompanijų tarpe populiarėja idėjos derinti darbą ir laisvalaikį - biuruose statomi ping-pongo stalai, hamakai ir net įrengiamos saunos.Išsamiau apie tai, ar galima suderinti darbą ir laisvalaikį bandė išsiaiškinti portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-06-23 09:14

5 idėjos, kurios iš esmės pakeis vairuotojų gyvenimą

BBC radijo stoties reporteris Deividas Gibsonas (David Gibson) pasakoja apie išradimus ir naujas koncepcijas, kurios gali pakeisti miesto transporto infrastruktūrą: tarpusavyje informacija besikeičiantys automobiliai, keliai nepastebimai pakraunantys jūsų elektromobilius ir dar daugiau. Apie tai praneša portalas „Market Leader“.

Paskelbimo data: 2017-06-21 09:58

Bitkoino kursas vėl smunka

Gegužės 25 dieną į Bitkoino (bitcoin) kriptovaliutą iš viso buvo investuota  45 milijardai dolerių, o jau po dviejų dienų - tik 31 mlrd. Kaip sako rinkos analitikai, kai bet kuris instrumentas praranda 14 mlrd. dolerių vos per dvi dienas, o dar kai tai sudaro beveik trečdalį kapitalizacijos, stambaus kotiruočių nuosmukio išvengti neįmanoma.

Paskelbimo data: 2017-06-20 08:59