Garsaus Vokietijos automobilių gamintojo AUDI atstovai paskelbė kompanijos planus, susijusius su dviem serijiniais elektra varomais automobiliais: visureigiu ir sportiniu automobiliu. Smulkiau galimą elektra varomų automobilių su keturiais žiedais ant radiatoriaus falš-grotelių pasirodymą rinkoje nagrinėjo portalo „Market Leader“ žurnalistai.
Audi kompanijos atstovai pranešė, kad 2018 metais kompanija ketina pateikti į rinką du savo serijinius elektromobilius - sportinį visureigį ir sportinį automobilį, su eigos rezervu viršijančiu 500 kilometrų.
Vokietijos automobilių gamintojai tikrai ketina pakovoti su JAV kompanija Tesla, kurios elektromobiliai dėl jiems būdingos dinamikos ir eigos rezervo palaipsniui užkariauja vis daugiau automėgėjų širdžių, juos sulaikantis faktorius kol kas išlieka kaina ir elektros kolonėlių tinklo nebuvimas daugelyje pasaulio šalių.
Pasak Vokietijos kompanijos vadovo Ruperto Štadlerio (Rupert Stadler ), iki 2018 metų Audi ketina paleisti į rinką iškart du elektra varomus automobilius, be to tai bus visiškai serijiniai modeliai. Jis papasakojo žurnalistams, kad visureigis, kurio akumuliatorius inžinieriai siūlo baterijas patalpinti automobilio dugne, turės eigos rezervą šiek tiek viršijantį 500 kilometrų - Vokietijos kompanijos vadovo nuomone, Audi inžinierių „kūdikis“, kaip ir bet koks šiuolaikinis elektromobilis, be papildomo pakrovimo turi įveikti gana didelius atstumus.
Štadlerio nuomone, elektra varomi automobiliai, kurių eigos rezervas yra apribotas tik 150 kilometrų atstumu, rinkoje turės labai ribotą sėkmę - Audi vadovas yra įsitikinęs, kad ateitį turi tie elektra varomi automobiliai, kurių eigos rezervas nemažesnis kaip 400-500 kilometrų. Pasak žurnalistų, šis Štadlerio pareiškimas yra išpuolis prieš konkurentus iš BMW - šios kompanijos elektromobilio i3 eigos rezervas neviršija 150 kilometrų.
Audi netrukus išleis kompaktišką krosoverį Q1
Automobilių gamintojams, išleidžiantiems kompaktinės klasės automobilius netrukus teks šiek tiek pasispausti rinkoje - į žaidimą ateina kompanija Audi, kuri paskelbė, kad netrukus išleis patį kompaktiškiausią krosoverį Q1. Šis automobilis turi deramai konkuruoti su dviem vokiškais krosoveriais, kurie yra labai populiarūs pirkėjų tarpe: GLA klasės Mercedes-Benz ir BMW X1.
Pats kompaktiškiausias Audi krosoversis, kuris kol kas turi gamyklinį indeksą AU276, bus sukurtas ant modernizuotos populiarumą jau išsikovojusių Audi Q ir Volkswagen Tiguan platformos. Tai praneša automobilių leidinys CAR.
Panašios nuomonės laikosi ir eilė kitų leidinių, besispecializuojančių automobilių srityje - paties kompaktiškiausio Audi krosoverio pagrindu bus jau patikrinta platforma MQB, kuri puikiai užsirekomendavo pastarosios kartos A3 ir Q3 šeimos automobiliais.
Pirkėjo pasirinkimui bus pasiūlyta linija sudaryta iš penkių jėgos agregatų. Tarp benzininių variklių silpniausia 140 arklio jėgų pajėgumo jėgainė. Be jos pirkėjas taip pat gali pasirinkti automobilį, kuriame įrengta 160 arklio jėgų pajėgumo jėgainę, o „topinė“ siūloma versija yra krosoversis, kurio variklis yra 230 arklio jėgų galingumo. Dvi dyzelinės jėgainės, kurios bus įrengtos Q1, pradžiugins savo būsimus savininkus 150 ir 184 arklio jėgų pajėgumu.
Tačiau variklių konstruktoriai neketina sustoti ties šia variklių gama: planuojama, kad rinkoje turės pasirodyti ir „įkrauta“ „parketinio“ versija - Q1 RS, kurios jėgainė sieks 310 arklio jėgų. Audi taip pat nepaliks be dėmesio dyzelinių variklių gerbėjų - planuojamas modelis SQ1 su dyzeline jėgaine, kurios galingumas 231 arklio jėga. Planuojama išleisti ir hibridinę versiją, kurio akumuliatorines baterijas bus galima pakrauti įjungus į paprastą šakutės lizdą.
Atkreipsime dėmesį, kad raidė Q Audi modelių pavadinime reiškia, kad šis modelis priklauso krosoverių klasei. Tačiau vienareikšmiškai teigti, kad modelis Q1 bus „grynakraujis parketinis“, būtų neteisinga. Audi dizaineriai naujajame garsaus prekinio ženklo modelyje pasistengė suderinti iškart trijų klasių bruožus: visureigio, hečbeko ir universalo. Paties kompaktiškiausio krosoverio, papuošto keturių žiedų formos logotipu, išvaizda buvo sukurta dar prieš tai, kai į kompaniją atėjo Markas Lichte (Marc Lichte) - naujas Audi vyriausiasis dizaineris, tačiau nepaisant šio fakto, naujasis dizainerių skyriaus vadovas dalyvaus kuriant „įkrautų“ krosoverio versijų išorę ir projekto Exclusive Line patobulinimų pakete.
Planuojama, kad Audi naujovė rinkoje turi pasirodyti 2016 metais, o kompanijos vadovybė „vyresnių“ šeimos modelių Q - 3, 5 ir 7 sėkmės fone pagrįstai tikisi sėkmės ir paties kompaktiškiausio krosoverio. Apytikrė naujo „parketinio“ kaina Vokietijoje turėtų būti apie 25 tūkstančius €, nors, priklausomai nuo versijos, kaina gali labai svyruoti ir tikrai ne į mažėjimo pusę. Naujo modelio surinkimas bus sureguliuotas įmonės Ingolstadt gamybiniuose pajėgumuose - kompanija planuoja kasmet išleisti apie 70 tūkstančių Q1.
Leidinio Westdeutsche Allgemeine Zeitung informacijos duomenimis, naujų automobilių Europos šalyse kuro sąnaudos vidutiniškai 42 procentais viršija gamintojų deklaruojamus rodiklius. Todėl vidutinis automobilių savininkų permokos dydis sudaro apie 400 JAV dolerių per metus. Tokius duomenis gavo Tarptautinė ekologiškai švaraus transporto taryba (ICCT).
Tokijo automobilių salone Japonijos gamintojai tradiciškai pristato naujoves, kurios išsiskiria kiek neįprastu dizainu. Šiemet automobilių gamintojai taip pat pristatė eilę gana perspektyvių, bet iš pirmo žvilgsnio neįprastų automobilių modelių. Kiekvienas naujas produktas pritrauks ne tik automobilių rinkos ekspertų, bet ir automėgėjų dėmesį.
Mokslininkas priminė, kad per pastaruosius 540 milijonų mūsų planetos istorijos metų buvo 5 masinio gyvų būtybių išmirimo bangos - ir visos jos buvo lydimos anglies cirkuliacijos ciklo gamtoje pokyčių.
Minske manoma, kad jie sugebės savarankiškai kontroliuoti didelę dalį pasaulinės kalio trąšų rinkos. Šioje srityje Baltarusija nusprendė atsisakyti bet kokio bendradarbiavimo su Rusija. Tai praneša verslo žmonių portalo „Market Leader“ žurnalistai su nuoroda į „Novoje vremia".
Pasak Didžiosios Britanijos finansų ministro Filipo Hamondo (Philip Hammond), pereinamasis laikotarpis po JK pasitraukimo iš ES turi būti baigtas iki 2022 metų, iki kitų šalies visuotinių parlamento rinkimų. Jis mano, kad santykiai su Europos Sąjunga trejų metų laikotarpiu po „brexit'o“ gali būti panašūs į dabartinius, o būtent Jungtinė Karalystė dalyvaus muitų sąjungoje ir išlaikys prieigą prie bendrosios rinkos.
Labai greitai anglies šachtos taps nerentabilios, o angliakasių profesija pasiners į užmarštį. Šią prognozę pateikė verslo naujienų agentūra Bloomberg.
Anglies gavybos duobkasiu taps alternatyvi, arba „žalioji“, energetika, naudojanti saulės ir vėjo energiją. Jau po 3-4 metų saulės ir vėjo energijos kaina susilygins su energijos generacija iš anglies, o po 20-25 metų anglies naudojimas energijos gamybai smuks 87 procentais.
Patobulinta išmaniųjų GOOGLE akinių versija vadinama Glass Enterprise Edition greit pasirodys prekyboje, pranešė BBC su nuoroda į naujienų tinklapį Medium.
Pastarosiomis dienomis vis daugiau žmonių atkreipia dėmesį į vakar dar mažai žinomas kriptovaliutas su jų „vadu“ - bitkoinu (bitcoin, BTC). Daugelis, žinoma, girdėjo apie šią skaitmeninę valiutą, kuri leidžia mokėti už pirkinius, atsiskaityti už paslaugas, investuoti, netgi uždirbti tik iš to, kad turi bitkoinų.
Prieš pradedamas keliauti Forex prekybos keliu dažnas naujokas turi klaidingą supratimą ir iliuzijų apie tai, kokia iš tikrųjų yra sėkmingo prekeivio valiutomis kasdienybė. Svajojama apie „laisvą“ darbo grafiką, darbo aplinką pagal pasirinkimą, jokių viršininkų, jokio streso, darbo krūvis pagal pageidavimą ir išpildyta bet kuri asmeninė ar artimųjų svajonė. Deja viskas ne taip paprasta.
Pirmą kartą žmonijos istorijoje holografinis vaizdo skambutis buvo atliktas šių metų balandžio 3 dieną. Proveržį telekomunikacijų srityje atliko Verizon (JAV) ir Korean Telecom (Pietų Korėja) kompanijų darbuotojai. Holografinis vaizdas į išmaniuosius telefonus buvo perduodamas tarp Pietų Korėjos Seulo ir Amerikos Nju Džersio. Demonstracijos metu holografinis Verizon darbuotojo vaizdas atsidūrė Korean Telecom būstinės monitoriuje.