Portalas investuotojams Market Leadernaujienos, analitika, prognozės

Pirmadienis, gruodžio 11, 16:11 (GMT +02:00)




Aktualijos investuotojams

Louis Vuitton: nuo medinių skrynių iki glamūrinių aksesuarų 1 Dalis

Louis Vuitton: nuo medinių skrynių iki glamūrinių aksesuarų 1 Dalis

Šiandien Louis Vuitton - tai pasaulinio garso prancūzų mados namai, kurie specializuojasi „liuks“ klasės madingų drabužių, lagaminų, rankinių ir aksesuarų gamyboje. Louis Vuitton prekinis ženklas siejamas su aukščiausios kokybės produktais.  Mados pasaulyje, reiškiančiame sėkmingų žmonių šiuolaikinį gyvenimo būdą, šis prekinis ženklas jau seniai tapo įstatymų leidėju. Ir jau mažai kas prisimena, kad kompanijos istorija siekia 160 metų, o jos steigėjai patyrė daug kapitalizmo vystymosi Europos žemyne etapų bei atlaikė daug audrų ir sukūrė vieną didžiausių šios šakos korporacijų pasaulyje, turinčių milžinišką apyvartą ir didelį investicinį patrauklumą.

 

Legendinio prekės ženklo istorija

 

Louis Vuitton kompanija buvo įkurta 1854 metais, Paryžiuje. Kompanija buvo pavadinta jos įkūrėjo - Luiso Vito (Louis Vuitton) - vardu, apie kurį vis dar sklando legendos.

 

Yra žinoma, kad jis gimė 1821 metais Prancūzijos provincijos mieste Franche-Comté. Jo tėvas buvo paprastas stalius ir Luisas jau nuo mažų dienų išmoko naudotis instrumentais, kurie iš pradžių jam pakeitė vaikiškus žaislus. Kaip bebūtų, bet jaunuolis tikrai galėjo tapti tėvo-amatininko įpėdiniu, nuolankiai sutikdamas su prancūzų provincialo likimu. Bet čia ir prasideda istorija, kažkuo primenanti Aleksandro Diuma romanų personažų biografijas. Luisas Vito, būdamas 14 metų amžiaus, paliko tėvų namus ir išvyko pėsčiomis į Paryžių laimės ieškoti. Vienišas, be pinigų, tiksliai nežinodamas, kaip pasiekti sostinę, savo kojomis jis įveikė 400 kilometrų.

 

Tiksliai nežinoma, kaip jaunuoliui pavyko įveikti tokį kelią, o taip pat, kuo jis pradžioje užsiėmė ir kaip gyveno. Žinoma tik, kad 1837 metais Luisas dirbo mokiniu pas skrynias gaminantį meistrą ir gana greitai įsisavino naują amatą.

 

Atkreipsime dėmesį, kad tuo metu įsitaisyti tokioje vietoje buvo ne taip jau ir paprasta. Gebėjimas daryti skrynias pirmojoje 19 amžiaus pusėje buvo labai vertinamas ir galėjo suteikti patogų gyvenimą bet kuriame Europos mieste, juk didikai ir turtingi miestiečiai jau pradėjo aktyviai keliauti, o skrynia buvo bene vienintelė bagažo pervežimo talpa. Nei lagaminai, nei kelioninės rankinės tuo metu dar nebuvo išrastos.

 

Beje, būtent Luisas Vito pirmas pasiūlė keliaujantiems vietoj sunkios skrynios pasinaudoti lagaminu. „Technologijos“ proveržis buvo akivaizdus. Įsivaizduokite: jūs gabenate bagažą skrynioje, kurią gali pakelti tik du stiprūs vyrai. Kiekvienoje stotelėje jūs, žinoma, samdote nešikus. O lagaminą jūs galite nusinešti patys. Daiktai jame ne taip sumaišo. Skirtingai nei skrynią, lagaminą galima padėti sau po kojomis arba pritvirtinti ant diližanso stogo. Privalumai prieš skrynias tapo akivaizdūs dar prieš tai, kai buvo nutiesti geležinkeliai ir į orą pakilo pirmieji keleiviniai lėktuvai.

 

Pirmieji Luiso Vito plokšti lagaminai pasirodė su Trianon marke. Tiesą sakant, taip vadinosi neperšlampanti medžiaga, kuria buvo aptraukiami lagaminai. Prancūzai naujovę priėmė su entuziazmu. Niekas iki šiol ir pamanyti negalėjo, kad gali būti taip lengva susitvarkyti su bagažu, vežiotis jį įvairiose ​​vietose ir pernešti be pašalinės pagalbos.

 

Vėliau, kai prasidėjo pramoninės revoliucijos epocha ir transportas techniškai pažengė toli į priekį, kompanija Louis Vuitton pasiūlė naujus ir unikalius modelius, kurie šiandien, deja, yra pamiršti. Dizaineriai, sukūrė specialią apskritą šoferio rankinę, kurią buvo galima patalpinti į automobilio atsarginio rato vietą, kad ji neužimtų vietos bagažinėje. Buvo išrastas neskęstantis lagaminas su oro pagalve, su kuriuo keleiviai galėjo ramiai leistis į keliones upėmis ir jūromis. Kompanija pasiūlė krof-sekreterą, kurį buvo galima naudoti, kaip rašomąjį stalą ir daug daugiau.

 

 

Pirmieji laimėjimai ir pripažinimas

 

Tam tikru momentu Luiso Vito, kaip neprilygstamo meistro, siūlančio savo klientams tas prekes, kurios jiems reikalingos, šlovė ėmė eiti jo priekyje. Kompanijos laimėjimus pastebėjo imperatoriaus Napoleono III žmona Eugenija. Ji ėmė proteguoti Luisą Vito. 1854 metais meistras Paryžiuje, Eliziejaus laukuose, sugebėjo atidaryti savo prekybos namus. Beje, pirmosios iškabos pėdsakus dar iki šiol galima pamatyti ant išlikusio pastato, kuriame dabar, būstinės vietoje, įsikūrusi parduotuvė.

 

Luiso Vito verslo sėkmė buvo tokia pritrenkianti, kad jo vaikai savo gyvenime net negalvojo eiti kitais keliais. 1982 metais kompanijai ėmė vadovauti legendinio meistro sūnus Žoržas Vito (Georges Vuitton). Kaip tvirtina istorikai, būtent jis sukūrė firminę Louis Vuitton  monogramą - gėlę su keturiais žiedlapiais, patalpintą į apskritimą ir rombą su keturkampe žvaigžde. Žoržas Vito išgarsėjo išradęs pirmąją kelioninę rankinę, faktiškai sukėlęs dar vieną revoliuciją rankinio bagažo pervežimo srityje. Tiesa, pradžioje šis produktas buvo skirtas nešvarių drabužių saugojimui lagamine. Tačiau kai keliautojai pamatė, kad rankinė iš storos drobės (brezento) dar patogesnė ir lengvesnė nei jau įprastas lagaminas, jie ėmė ją naudoti savo bagažo gabenimui.

 

O 1936 metais kompanijai ėmė vadovauti jau kitas meistro dinastijos įpėdinis - Gastonas Liusas Vito (Gaston Louis Vuitton). Gastono Luiso dėka Prancūzijos kompanija sėkmingai įžengė į tarptautinę rinką ir tapo žinoma visame pasaulyje...

Daugiau įdomių faktų apie Louis Vuitton rasite 2 dalyje:

 

Louis Vuitton: nuo medinių skrynių iki glamūrinių aksesuarų 2 Dalis


 

Paskelbimo data: 2014-12-15 04:45 Tekstas: Masterforex-V Akademija
Įterpti į BLOG'ą

Kodėl faktiniai automobilių kuro suvartojimo rodikliai viršija deklaruojamus duomenis

Leidinio Westdeutsche Allgemeine Zeitung informacijos duomenimis, naujų automobilių Europos šalyse kuro sąnaudos vidutiniškai 42 procentais viršija gamintojų deklaruojamus rodiklius.  Todėl vidutinis automobilių savininkų permokos dydis sudaro apie 400 JAV dolerių per metus. Tokius duomenis gavo Tarptautinė ekologiškai švaraus transporto taryba (ICCT).

Paskelbimo data: 2017-12-05 08:01

Tokijo automobilių salonas pradžiugino automobilių mėgėjus naujovėmis

Tokijo automobilių salone Japonijos gamintojai tradiciškai pristato naujoves, kurios išsiskiria kiek neįprastu dizainu. Šiemet automobilių gamintojai taip pat pristatė eilę gana perspektyvių, bet iš pirmo žvilgsnio neįprastų automobilių modelių. Kiekvienas naujas produktas pritrauks ne tik automobilių rinkos ekspertų, bet ir automėgėjų dėmesį.

Paskelbimo data: 2017-11-16 08:48

Mokslininkai nukėlė pasaulio pabaigą į 2100 metus

Mokslininkas priminė, kad per pastaruosius 540 milijonų mūsų planetos istorijos metų buvo 5 masinio gyvų būtybių išmirimo bangos - ir visos jos buvo lydimos anglies cirkuliacijos ciklo gamtoje pokyčių.

Paskelbimo data: 2017-10-16 07:50

Baltarusija atsisako sąjungos su Rusija pasaulinėje kalio trąšų rinkoje

Minske manoma, kad jie sugebės savarankiškai kontroliuoti didelę dalį pasaulinės kalio trąšų rinkos. Šioje srityje Baltarusija nusprendė atsisakyti bet kokio bendradarbiavimo su Rusija. Tai praneša verslo žmonių portalo „Market Leader“ žurnalistai su nuoroda į „Novoje vremia".

Paskelbimo data: 2017-10-11 07:47

Kaip praktiškai realizuoti „brexit'ą“

Pasak Didžiosios Britanijos finansų ministro Filipo Hamondo (Philip Hammond), pereinamasis laikotarpis po JK pasitraukimo iš ES turi būti baigtas iki 2022 metų, iki kitų šalies visuotinių parlamento rinkimų. Jis mano, kad santykiai su Europos Sąjunga trejų metų laikotarpiu po „brexit'o“ gali būti panašūs į dabartinius, o būtent Jungtinė Karalystė dalyvaus muitų sąjungoje ir išlaikys prieigą prie bendrosios rinkos.

Paskelbimo data: 2017-09-22 07:50

Saulė ir vėjas labai greitai padarys anglies gavybą nepelninga

Labai greitai anglies šachtos taps nerentabilios, o angliakasių profesija pasiners į užmarštį. Šią prognozę pateikė verslo naujienų agentūra Bloomberg.

 

Anglies gavybos duobkasiu taps alternatyvi, arba „žalioji“, energetika, naudojanti saulės ir vėjo energiją. Jau po 3-4 metų saulės ir vėjo energijos kaina susilygins su energijos generacija iš anglies, o po 20-25 metų anglies naudojimas energijos gamybai smuks 87 procentais.

Paskelbimo data: 2017-08-26 19:39

„Išmanieji“ GOOGLE akiniai grįžta!

Patobulinta išmaniųjų GOOGLE akinių versija vadinama Glass Enterprise Edition greit pasirodys prekyboje, pranešė BBC su nuoroda į naujienų tinklapį Medium.

Paskelbimo data: 2017-08-22 15:18

Kriptovaliutos: kas naudingiau - investuoti ar jas „išgauti“?

Pastarosiomis dienomis vis daugiau žmonių atkreipia dėmesį į vakar dar mažai žinomas kriptovaliutas su jų „vadu“ - bitkoinu (bitcoin, BTC). Daugelis, žinoma, girdėjo apie šią skaitmeninę valiutą, kuri leidžia mokėti už pirkinius, atsiskaityti už paslaugas, investuoti, netgi uždirbti tik iš to, kad turi bitkoinų.

 

Paskelbimo data: 2017-08-01 07:50

Gyvenimas vien iš prekybos - utopija? Nemokamas vebinaras

Prieš pradedamas keliauti Forex prekybos keliu dažnas naujokas turi klaidingą supratimą ir iliuzijų apie tai, kokia iš tikrųjų yra sėkmingo prekeivio valiutomis kasdienybė. Svajojama apie „laisvą“ darbo grafiką, darbo aplinką pagal pasirinkimą, jokių viršininkų, jokio streso, darbo krūvis pagal pageidavimą ir išpildyta bet kuri asmeninė ar artimųjų svajonė. Deja viskas ne taip paprasta.

Paskelbimo data: 2017-07-31 15:59

Holografiniai vaizdo skambučiai išmaniais telefonais tampa realybe

Pirmą kartą žmonijos istorijoje holografinis vaizdo skambutis buvo atliktas šių metų balandžio 3 dieną. Proveržį telekomunikacijų srityje atliko Verizon (JAV) ir Korean Telecom (Pietų Korėja) kompanijų darbuotojai. Holografinis vaizdas į išmaniuosius telefonus buvo perduodamas tarp Pietų Korėjos Seulo ir Amerikos Nju Džersio. Demonstracijos metu holografinis Verizon darbuotojo vaizdas atsidūrė Korean Telecom būstinės monitoriuje.

Paskelbimo data: 2017-07-28 17:55