Portalas investuotojams Market Leadernaujienos, analitika, prognozės

Penktadienis, liepos 21, 11:50 (GMT +02:00)




MT-ECN.Tarpbankiniai spredai nuo 0 punktų, maža komisija. ECN prekyba žinomame terminale!

Aktualijos investuotojams

Louis Vuitton: nuo medinių skrynių iki glamūrinių aksesuarų 1 Dalis

Louis Vuitton: nuo medinių skrynių iki glamūrinių aksesuarų 1 Dalis

Šiandien Louis Vuitton - tai pasaulinio garso prancūzų mados namai, kurie specializuojasi „liuks“ klasės madingų drabužių, lagaminų, rankinių ir aksesuarų gamyboje. Louis Vuitton prekinis ženklas siejamas su aukščiausios kokybės produktais.  Mados pasaulyje, reiškiančiame sėkmingų žmonių šiuolaikinį gyvenimo būdą, šis prekinis ženklas jau seniai tapo įstatymų leidėju. Ir jau mažai kas prisimena, kad kompanijos istorija siekia 160 metų, o jos steigėjai patyrė daug kapitalizmo vystymosi Europos žemyne etapų bei atlaikė daug audrų ir sukūrė vieną didžiausių šios šakos korporacijų pasaulyje, turinčių milžinišką apyvartą ir didelį investicinį patrauklumą.

 

Legendinio prekės ženklo istorija

 

Louis Vuitton kompanija buvo įkurta 1854 metais, Paryžiuje. Kompanija buvo pavadinta jos įkūrėjo - Luiso Vito (Louis Vuitton) - vardu, apie kurį vis dar sklando legendos.

 

Yra žinoma, kad jis gimė 1821 metais Prancūzijos provincijos mieste Franche-Comté. Jo tėvas buvo paprastas stalius ir Luisas jau nuo mažų dienų išmoko naudotis instrumentais, kurie iš pradžių jam pakeitė vaikiškus žaislus. Kaip bebūtų, bet jaunuolis tikrai galėjo tapti tėvo-amatininko įpėdiniu, nuolankiai sutikdamas su prancūzų provincialo likimu. Bet čia ir prasideda istorija, kažkuo primenanti Aleksandro Diuma romanų personažų biografijas. Luisas Vito, būdamas 14 metų amžiaus, paliko tėvų namus ir išvyko pėsčiomis į Paryžių laimės ieškoti. Vienišas, be pinigų, tiksliai nežinodamas, kaip pasiekti sostinę, savo kojomis jis įveikė 400 kilometrų.

 

Tiksliai nežinoma, kaip jaunuoliui pavyko įveikti tokį kelią, o taip pat, kuo jis pradžioje užsiėmė ir kaip gyveno. Žinoma tik, kad 1837 metais Luisas dirbo mokiniu pas skrynias gaminantį meistrą ir gana greitai įsisavino naują amatą.

 

Atkreipsime dėmesį, kad tuo metu įsitaisyti tokioje vietoje buvo ne taip jau ir paprasta. Gebėjimas daryti skrynias pirmojoje 19 amžiaus pusėje buvo labai vertinamas ir galėjo suteikti patogų gyvenimą bet kuriame Europos mieste, juk didikai ir turtingi miestiečiai jau pradėjo aktyviai keliauti, o skrynia buvo bene vienintelė bagažo pervežimo talpa. Nei lagaminai, nei kelioninės rankinės tuo metu dar nebuvo išrastos.

 

Beje, būtent Luisas Vito pirmas pasiūlė keliaujantiems vietoj sunkios skrynios pasinaudoti lagaminu. „Technologijos“ proveržis buvo akivaizdus. Įsivaizduokite: jūs gabenate bagažą skrynioje, kurią gali pakelti tik du stiprūs vyrai. Kiekvienoje stotelėje jūs, žinoma, samdote nešikus. O lagaminą jūs galite nusinešti patys. Daiktai jame ne taip sumaišo. Skirtingai nei skrynią, lagaminą galima padėti sau po kojomis arba pritvirtinti ant diližanso stogo. Privalumai prieš skrynias tapo akivaizdūs dar prieš tai, kai buvo nutiesti geležinkeliai ir į orą pakilo pirmieji keleiviniai lėktuvai.

 

Pirmieji Luiso Vito plokšti lagaminai pasirodė su Trianon marke. Tiesą sakant, taip vadinosi neperšlampanti medžiaga, kuria buvo aptraukiami lagaminai. Prancūzai naujovę priėmė su entuziazmu. Niekas iki šiol ir pamanyti negalėjo, kad gali būti taip lengva susitvarkyti su bagažu, vežiotis jį įvairiose ​​vietose ir pernešti be pašalinės pagalbos.

 

Vėliau, kai prasidėjo pramoninės revoliucijos epocha ir transportas techniškai pažengė toli į priekį, kompanija Louis Vuitton pasiūlė naujus ir unikalius modelius, kurie šiandien, deja, yra pamiršti. Dizaineriai, sukūrė specialią apskritą šoferio rankinę, kurią buvo galima patalpinti į automobilio atsarginio rato vietą, kad ji neužimtų vietos bagažinėje. Buvo išrastas neskęstantis lagaminas su oro pagalve, su kuriuo keleiviai galėjo ramiai leistis į keliones upėmis ir jūromis. Kompanija pasiūlė krof-sekreterą, kurį buvo galima naudoti, kaip rašomąjį stalą ir daug daugiau.

 

 

Pirmieji laimėjimai ir pripažinimas

 

Tam tikru momentu Luiso Vito, kaip neprilygstamo meistro, siūlančio savo klientams tas prekes, kurios jiems reikalingos, šlovė ėmė eiti jo priekyje. Kompanijos laimėjimus pastebėjo imperatoriaus Napoleono III žmona Eugenija. Ji ėmė proteguoti Luisą Vito. 1854 metais meistras Paryžiuje, Eliziejaus laukuose, sugebėjo atidaryti savo prekybos namus. Beje, pirmosios iškabos pėdsakus dar iki šiol galima pamatyti ant išlikusio pastato, kuriame dabar, būstinės vietoje, įsikūrusi parduotuvė.

 

Luiso Vito verslo sėkmė buvo tokia pritrenkianti, kad jo vaikai savo gyvenime net negalvojo eiti kitais keliais. 1982 metais kompanijai ėmė vadovauti legendinio meistro sūnus Žoržas Vito (Georges Vuitton). Kaip tvirtina istorikai, būtent jis sukūrė firminę Louis Vuitton  monogramą - gėlę su keturiais žiedlapiais, patalpintą į apskritimą ir rombą su keturkampe žvaigžde. Žoržas Vito išgarsėjo išradęs pirmąją kelioninę rankinę, faktiškai sukėlęs dar vieną revoliuciją rankinio bagažo pervežimo srityje. Tiesa, pradžioje šis produktas buvo skirtas nešvarių drabužių saugojimui lagamine. Tačiau kai keliautojai pamatė, kad rankinė iš storos drobės (brezento) dar patogesnė ir lengvesnė nei jau įprastas lagaminas, jie ėmė ją naudoti savo bagažo gabenimui.

 

O 1936 metais kompanijai ėmė vadovauti jau kitas meistro dinastijos įpėdinis - Gastonas Liusas Vito (Gaston Louis Vuitton). Gastono Luiso dėka Prancūzijos kompanija sėkmingai įžengė į tarptautinę rinką ir tapo žinoma visame pasaulyje...

Daugiau įdomių faktų apie Louis Vuitton rasite 2 dalyje:

 

Louis Vuitton: nuo medinių skrynių iki glamūrinių aksesuarų 2 Dalis


 

Paskelbimo data: 2014-12-15 04:45 Tekstas: Masterforex-V Akademija
Įterpti į BLOG'ą

Kiek kainuoja nuskristi į Marsą?

Verslininkas, SpaceX ir Tesla kūrėjas Ilonas Maskas (Elon Musk) mano, kad yra būtina įsisavinti naujas technologijas, kad būtų galima ženkliai sumažinti žmogaus skrydžio į Marsą išlaidas. Dabar vieno asmens nusiuntimas į „Raudonąją planetą“ kainuotų 10 mlrd. dolerių - tai yra labai didelė suma, bet yra visai įmanoma ją sumažinti iki 200 tūkstančių. Esant tokiai kainai į Marsą būtų galima siųsti dideles žmonių grupes.


Paskelbimo data: 2017-07-14 08:10

Kaip Kinija investicijomis pavergė pusę Afrikos

Dešimtis milijardų eurų Kinijos vyriausybė skiria Pekinui strategiškai svarbioms šalims. Strategiškai svarbių valstybių sąrašas apima nemažai Afrikos kontinento šalių.

 

Savo publikacijoje Prancūzijos leidiniui „Le Monde“ apžvalgininkas Sebastijanas Le Belzik (Sebastien Le Belzic) rašo, kad nuo 2000 metų Kinijos bankai ir įmonės skyrė 77 mlrd. eurų padėti šalims, turinčioms strateginę reikšmę Kinijai. Neseniai Kinijos televizijos žiūrovams buvo rodomas naujas dokumentinis filmas, pavadinimu „Mano traukinys, mano istorija“, kuris yra odė Pekino investicijoms į Afrikos šalis.

Paskelbimo data: 2017-07-13 08:58

Kuo dabartinės mobiliųjų prietaisų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų

Šiuolaikiniai išmanieji telefonai nuo Nokia 3310 tipo mobiliųjų telefonų skiriasi ne tik techninėmis specifikacijomis, bet ir baterijų tipais, tačiau daugelis įmantrių mobiliųjų prietaisų savininkų iki šiol juos pakraudami vadovaujasi žinomos „plytos“ epochai aktualiais patarimais. Daugiau informacijos apie tai, kuo šiuolaikinių išmaniųjų telefonų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų, pateikia portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-07-12 18:31

Vokietijoje išleista 0 eurų nominalo kupiūra

Kaip pažymima portale „Market Leader“, Vokietijoje pasirodžiusi nauja neįprasta eurų nominalo kupiūra nėra atsiskaitymo priemonė, tačiau ji yra tikra. Jos išleidimui pritarė Europos Centrinis bankas ir atspausdintas banknotas visiškai atitinka technologijas: popieriaus, vandens ženklų, kitų apsaugos ženklų - viskas, kaip ir kitų nominalų kupiūrose.

 

Paskelbimo data: 2017-07-07 08:27

Tendencijos analizė FOREX indikatorių pagalba

Indikatoriai yra puiki tendencijos analizės priemonė, sako ekspertai. Jie iki minimumo sumažina pačią susidariusios padėties vertinimo procedūrą ir sumažina klaidingo sprendimo priėmimo tikimybę. Todėl prekeivis gali tikėtis gauti daugiau finansinės naudos, esant toms pačioms prekybos sąlygoms. Tačiau, nusprendus nustatyti indikatorių savo terminale, kiekvienas mūsų susiduria su sudėtingu pasirinkimu, juk jų yra daug daugiau, nei galime įsivaizduoti.

Paskelbimo data: 2017-07-06 07:33

Deividas Rokfeleris - Žmogus, kuris bandė suvienyti pasaulį

Prieš kelias savaites savo 102-ąjį gimtadienį būtų šventęs Deividas Rokfeleris (David Rockefeller) - visame pasaulyje žinomas milijardierius, įgijęs daugelio žmonių pripažinimą ir meilę dėl savo labdaringos veiklos. Tačiau šių metų kovo mėnesį visus sukrėtė liūdna žinia - Deividas Rokfeleris mirė miegodamas savo dvare Pokantiko-Hils, Niujorko priemiestyje. Jis buvo vyriausias Džono Rokfelerio (John Rockefeller) - pirmojo istorijoje dolerinio milijardieriaus, naftos magnato, anūkas.

Paskelbimo data: 2017-06-30 09:33

Paskelbtas pačių populiariausių pasaulio automobilių reitingas

Konsultacinė firma focus2move paskelbė 1-ojo 2017 metų ketvirčio automobilių pardavimo visame pasaulyje statistinius duomenis.

Paskelbimo data: 2017-06-27 07:50

Ar moderniam biurui reikalingas ping-pongo stalas, hamakai, sauna?

Naujų IT kompanijų tarpe populiarėja idėjos derinti darbą ir laisvalaikį - biuruose statomi ping-pongo stalai, hamakai ir net įrengiamos saunos.Išsamiau apie tai, ar galima suderinti darbą ir laisvalaikį bandė išsiaiškinti portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-06-23 09:14

5 idėjos, kurios iš esmės pakeis vairuotojų gyvenimą

BBC radijo stoties reporteris Deividas Gibsonas (David Gibson) pasakoja apie išradimus ir naujas koncepcijas, kurios gali pakeisti miesto transporto infrastruktūrą: tarpusavyje informacija besikeičiantys automobiliai, keliai nepastebimai pakraunantys jūsų elektromobilius ir dar daugiau. Apie tai praneša portalas „Market Leader“.

Paskelbimo data: 2017-06-21 09:58

Bitkoino kursas vėl smunka

Gegužės 25 dieną į Bitkoino (bitcoin) kriptovaliutą iš viso buvo investuota  45 milijardai dolerių, o jau po dviejų dienų - tik 31 mlrd. Kaip sako rinkos analitikai, kai bet kuris instrumentas praranda 14 mlrd. dolerių vos per dvi dienas, o dar kai tai sudaro beveik trečdalį kapitalizacijos, stambaus kotiruočių nuosmukio išvengti neįmanoma.

Paskelbimo data: 2017-06-20 08:59