Portalas investuotojams Market Leadernaujienos, analitika, prognozės

Penktadienis, liepos 28, 10:02 (GMT +02:00)




MT-ECN.Tarpbankiniai spredai nuo 0 punktų, maža komisija. ECN prekyba žinomame terminale!

Aktualijos investuotojams

Nafta jau nebereikalinga: Toyota pradeda serijinę vandenilinių automobilių gamybą

Nafta jau nebereikalinga: Toyota pradeda serijinę vandenilinių automobilių gamybą

Žinoma japonų kompanija pradėjo gaminti vandeniliu varomus automobilius.

Portalo „Market Leader“ ekspertai pranešė, kad pirmą kartą pasaulyje bus pradėtos kurti mašinos su vandeniliniu varikliu.

 

Japonijos kompanijos Toyota sumanymu sedanas „Mirai“ bus varomas tik vandeniliu. Vietoj kenksmingų išmetamųjų dujų jis gamins švarų vandenį. Automobilis veikia dėka energijos, gaunamos iš vandenilio oksidacijos reakcijos, elektrocheminio generatoriaus viduje, o automobilio galia lygi 136 arklio galioms. Kūrėjai teigia, kad vieno užpildymo pakaks nukeliauti 650 km atstumą. Be to automobilių pildymas vairuotojams atsieis pigiau nei esant dabartiniams varikliams.

 

Vandenilinį sedaną „Mirai“ automobilių gamintojas planuoja pateikti pardavimui šių metų gruodžio mėnesį. Tačiau, atkreipsime dėmesį, kad sedanas bus parduodamas tik Japonijoje. O štai 2016 metais planuojama pardavinėti automobilius jau ir JAV. Numatoma, kad pasaulyje automobilis- naujovė kainuos 60 tūkstančių JAV dolerių. Tačiau Japonijos vyriausybė sedano su vandenilio varikliu pirkėjams žada 17 tūkstančių dolerių subsidijas.

 

Reikia paminėti, kad, jei „Mirai“ važinės naudodami vandenilį, tai jiems bus reikalingos atitinkamos degalinės. Ekspertai teigia, kad vandenilio sedano degalų papildymas užtruks tik keletą minučių. Spėjama, kad bako pripildymas kainuos 0,1 JAV dolerio už 1 km.

 

Beje, gana greitai ir kompanija Honda planuoja išleisti į automobilių rinką vandenilinį FCV modelio automobilį. Ekspertai prognozuoja, kad automobilis bus paruoštas pardavimui 2016 metais.

 


Vandenilinis transportas

 

Vandenilinėmis yra vadinamos transporto priemonės, kaip kurą naudojančios vandenilį. Vandenilinėms transporto priemonėms priklauso mašinos su vidaus degimo varikliais, su vandeniliniais kuro elementais arba dujų turbininiais varikliais.

 

Susidomėjimas vandenilinėmis transporto priemonėmis automobilių gamintojų tarpe atsirado 2009 metais, kai mokslininkai išsiaiškino, kad apie 25% anglies dioksido emisijų (kenksmingų medžiagų išmetimų į atmosferą) sudaro transporto priemonių išmetimai. TEA (Tarptautinė energijos agentūra) mokslininkai prognozuoja, kad 2050 metais išmetamo anglies dioksido kiekis padvigubės. Tai sąlygos didėjantis asmeninių automobilių skaičius besivystančiose šalyse o taip pat kuro kainų augimas, kaip ir jo deficitas.

 

Tarp kitko, veikiant transporto priemonėms į atmosferą išmetama ne tik anglies dioksido dujos, bet ir azoto oksidas, kuris didina susirgimų astma riziką.

 

Pirmą kartą vidaus degimo variklį, varomą vandeniliu, 1806 metais sukūrė Fransua Isaakas de Rivazas (François Isaac de Rivaz). Nuo to laiko specialistai ėmė naudoti vandenilį, kaip kurą, vidaus degimo varikliuose. Tačiau variklio varomo vandeniliu galingumas sumažėja 82% -65%, lyginant su įprastu varikliu, bet ekspertai mano, kad pakeitus uždegimo funkciją variklio galia gali padidėti 117%. Jau sukurti kai kurių modelių lengvieji automobiliai, veikiantys dvejopo kuro principu. Prie tokių automobilių modifikacijų, kurios yra varomos tiek benzinu, tiek ir vandeniliu, priskiriamos BMW Hydrogen ir Mazda RX-8 Hydrogen. Taip pat pagamintas ribotas kiekis Ford E-450 autobusų, varomų tiek  benzinu, tiek ir vandeniliu.

 

 

Vandeniliu varomų transporto priemonių pliusai ir minusai

 

Be automobilių bandoma gaminti ir vandenilį  naudojančias aviacijos, geležinkelio ir vandens transporto priemones. Tačiau be savo privalumų vandeniliu varomos transporto priemonės turi ir savo trūkumų.

 

Pirma, pagal savo cheminę sudėtį vandenilis yra labiau sprogus, nei benzinas.

 

Antra, vandenilio įranga yra sudėtingesnė, todėl ją sunkiau aptarnauti, nei įprastą dyzelinę.

 

Trečia, specialistai ir vairuotojai kol kas dar neturi vandenilinės transporto priemonės eksploatavimo patirties.

 

Taip pat, pritrūkus vandenilio išteklių vairuotojas negalės pasipildyti kuro arba gauti jo iš kitos transporto priemonės, be to, dujų tarpe vandenilio lakumas yra pats aukščiausias. Dujas yra sunku išlaikyti skystame pavidale ir tai trukdo transportavimui, saugojimui ir vandenilio naudojimui bake. Ypatingai sunku ir gaminti vandenilį, jis yra išgaunamas panaudojant elektroenergiją.

 

Ir kas be ko, vandeniliniams automobiliams būtina sukurti degalinių tinklą. Ekspertai mano, kad degalinių įranga skysto vandenilio papildymui yra daug brangesnė, nei įprastinių degalinių.

 

Taigi, vandenilinis transportas turi savyje daug potencialo. Tačiau nepaisant visų pranašumų, vis dar yra daug užduočių, kurias reikia išspręsti ir klausimų į kuriuos reikia rasti atsakymus.

 

Paskelbimo data: 2014-12-08 03:50 Tekstas: Masterforex-V Akademija
Įterpti į BLOG'ą

Trampo politika atima iš JAV pagrindinį vaidmenį vakarų pasaulyje

Ekspertų tarpe dabartinio JAV prezidento Donaldo Trampo politika kelia susirūpinimą. Daugelio apžvalgininkų nuomone, dėl valstybės vadovo politikos JAV gali prarasti savo, kaip Vakarų pasaulio lyderės, pozicijas.

 

CNN televizijos kanalo vedantysis, politologas, ekspertas tarptautinių santykių srityje Faridas Zakarija (Fareed Zakaria) savo „The Washington Post“ publikacijoje rašė, kad pastarieji Donaldo Trampo žingsniai suvienijo Europą taip, kaip to nesugebėjo padaryti net Rusijos prezidentas Putinas. Visiškai tikėtina, kad Vakarų pasaulio dabartinis JAV prezidentas nesužlugdys, tačiau Vašingtonas rizikuoja prarasti savo vadovaujantį vaidmenį.

Paskelbimo data: 2017-07-26 18:42

„Goldman Sachs“ pataria investuotojams vengti rublio

Investicinis bankas „Goldman Sachs“ pataria investuotojams nutraukti procentinių palūkanų (carry trade) žaidimą Rusijos rubliais ir pereiti prie kitų besivystančių šalių valiutų.

 

„Goldman Sachs“ strategų rekomendacijos buvo viešai paskelbtos liepos 18 dienos apžvalgoje. Jie paskelbė apie rublio ir dar kelių besivystančių šalių valiutų augimo potencialo išsekimą.

Paskelbimo data: 2017-07-25 17:26

Kiek kainuoja nuskristi į Marsą?

Verslininkas, SpaceX ir Tesla kūrėjas Ilonas Maskas (Elon Musk) mano, kad yra būtina įsisavinti naujas technologijas, kad būtų galima ženkliai sumažinti žmogaus skrydžio į Marsą išlaidas. Dabar vieno asmens nusiuntimas į „Raudonąją planetą“ kainuotų 10 mlrd. dolerių - tai yra labai didelė suma, bet yra visai įmanoma ją sumažinti iki 200 tūkstančių. Esant tokiai kainai į Marsą būtų galima siųsti dideles žmonių grupes.


Paskelbimo data: 2017-07-14 08:10

Kaip Kinija investicijomis pavergė pusę Afrikos

Dešimtis milijardų eurų Kinijos vyriausybė skiria Pekinui strategiškai svarbioms šalims. Strategiškai svarbių valstybių sąrašas apima nemažai Afrikos kontinento šalių.

 

Savo publikacijoje Prancūzijos leidiniui „Le Monde“ apžvalgininkas Sebastijanas Le Belzik (Sebastien Le Belzic) rašo, kad nuo 2000 metų Kinijos bankai ir įmonės skyrė 77 mlrd. eurų padėti šalims, turinčioms strateginę reikšmę Kinijai. Neseniai Kinijos televizijos žiūrovams buvo rodomas naujas dokumentinis filmas, pavadinimu „Mano traukinys, mano istorija“, kuris yra odė Pekino investicijoms į Afrikos šalis.

Paskelbimo data: 2017-07-13 08:58

Kuo dabartinės mobiliųjų prietaisų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų

Šiuolaikiniai išmanieji telefonai nuo Nokia 3310 tipo mobiliųjų telefonų skiriasi ne tik techninėmis specifikacijomis, bet ir baterijų tipais, tačiau daugelis įmantrių mobiliųjų prietaisų savininkų iki šiol juos pakraudami vadovaujasi žinomos „plytos“ epochai aktualiais patarimais. Daugiau informacijos apie tai, kuo šiuolaikinių išmaniųjų telefonų baterijos skiriasi nuo ankstesnių kartų baterijų, pateikia portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-07-12 18:31

Vokietijoje išleista 0 eurų nominalo kupiūra

Kaip pažymima portale „Market Leader“, Vokietijoje pasirodžiusi nauja neįprasta eurų nominalo kupiūra nėra atsiskaitymo priemonė, tačiau ji yra tikra. Jos išleidimui pritarė Europos Centrinis bankas ir atspausdintas banknotas visiškai atitinka technologijas: popieriaus, vandens ženklų, kitų apsaugos ženklų - viskas, kaip ir kitų nominalų kupiūrose.

 

Paskelbimo data: 2017-07-07 08:27

Tendencijos analizė FOREX indikatorių pagalba

Indikatoriai yra puiki tendencijos analizės priemonė, sako ekspertai. Jie iki minimumo sumažina pačią susidariusios padėties vertinimo procedūrą ir sumažina klaidingo sprendimo priėmimo tikimybę. Todėl prekeivis gali tikėtis gauti daugiau finansinės naudos, esant toms pačioms prekybos sąlygoms. Tačiau, nusprendus nustatyti indikatorių savo terminale, kiekvienas mūsų susiduria su sudėtingu pasirinkimu, juk jų yra daug daugiau, nei galime įsivaizduoti.

Paskelbimo data: 2017-07-06 07:33

Deividas Rokfeleris - Žmogus, kuris bandė suvienyti pasaulį

Prieš kelias savaites savo 102-ąjį gimtadienį būtų šventęs Deividas Rokfeleris (David Rockefeller) - visame pasaulyje žinomas milijardierius, įgijęs daugelio žmonių pripažinimą ir meilę dėl savo labdaringos veiklos. Tačiau šių metų kovo mėnesį visus sukrėtė liūdna žinia - Deividas Rokfeleris mirė miegodamas savo dvare Pokantiko-Hils, Niujorko priemiestyje. Jis buvo vyriausias Džono Rokfelerio (John Rockefeller) - pirmojo istorijoje dolerinio milijardieriaus, naftos magnato, anūkas.

Paskelbimo data: 2017-06-30 09:33

Paskelbtas pačių populiariausių pasaulio automobilių reitingas

Konsultacinė firma focus2move paskelbė 1-ojo 2017 metų ketvirčio automobilių pardavimo visame pasaulyje statistinius duomenis.

Paskelbimo data: 2017-06-27 07:50

Ar moderniam biurui reikalingas ping-pongo stalas, hamakai, sauna?

Naujų IT kompanijų tarpe populiarėja idėjos derinti darbą ir laisvalaikį - biuruose statomi ping-pongo stalai, hamakai ir net įrengiamos saunos.Išsamiau apie tai, ar galima suderinti darbą ir laisvalaikį bandė išsiaiškinti portalo „Market Leader“ žurnalistai.

Paskelbimo data: 2017-06-23 09:14