Portalas investuotojams Market Leadernaujienos, analitika, prognozės

Penktadienis, sausio 19, 06:44 (GMT +02:00)




Aktualijos investuotojams

Ar socialinis tinklas Foursquare taps Google konkurentu?

Ar socialinis tinklas Foursquare taps Google konkurentu?

Interneto milžinės Google dienos suskaičiuotos. Būtent tokią išvadą galima daryti, remiantis tarptautinio socialinio tinklo Foursquare steigėjų ir vadovų pareiškimais. Visą socialinių tinklų ir interneto paieškų sistemų žavesį bei  naujas gudrybes jie ketina įgyvendinti realiame pasaulyje,  kartu įgydami įtaką, kokią šiuo metu turi pasaulio lyderė interneto paieškos sistemų tarpe - korporacija Google.

Ką gi Foursquare savininkai ketina pasiūlyti pasauliui, kuris jau priprato prie Facebook, Twitter ir VKontakte, kurio jau nebenustebinsi tinklo revoliucijomis ir internetine bankininkyste? Tai nagrinėjo portalo „Market Leader“ analitikai.

„Foursquare ėjimas“: parduoti idėją Google kompanijai, siekiant nukreipti dėmesį...?

2009 metais kompaniją Foursquare įkūrė du interneto verslininkai - Denisas Kraulis (Dennis Crowley) ir Navinas Selvadurajus (Naveen Selvadurai). Pradžioje Forsquare buvo paprastas šiuolaikinės internetinės erdvės pramoginis tinklas, tik labiau orientuotas į išmaniuosius telefonus. Pagrindinė idėja yra ta, kad dėl šiandienos išmaniuosiuose telefonuose įrengtų geolokacijos (geografinio buvimo vietos nustatymo) modulių (tokių, kaip visame pasaulyje garsios GPS arba Rusijos GLONASS) aparato savininkas, įdiegęs jame reikiamą programėlę (priedą) ir užsiregistravęs Foursquare tinkle, „užregistruoja“ savo buvimo vietą.

Ši procedūra vadinama „check-in“ (išvertus iš anglų k. - „registracija“), jos esmė - pasidalinti su draugais ar su visais tinklo kontaktais informacija apie savo judėjimą ir buvimo vietą. Esate darbe, restorane ar prekybos centre - įeinate į savo paskyrą, atliekate „check-in“ procedūrą ir visi žino, kur jūs šiuo metu esate. Visi, kuriuos jūs norite apie tai informuoti.

Ekspertai pabrėžia: pats principas niekuo neypatingas. Geolokacija naudojama daugelyje web-servisų: tokios paslaugos vadinamos LBS. Skirtingai nei asmeninių kompiuterių programėlės (priedai), išmaniųjų telefonų versija informavimą apie judėjimą paverčia maksimaliai dinamišku. Be „klasikinių“ socialinių tinklų, tokių kaip Facebook ir Twitter, egzistuoja tiek pirmtakai, tiek ir veikiantys Foursquare tinklo analogai. Specialistai socialinius servisus Brightkite ir FriendFeed dažnai vadina Foursquare prototipais. Šie tinklai  apjungia vartotojų paiešką pagal vietą, virtualius kontaktus, mini-servisus foto galerijų ir muzikos kanalų kūrimui, o taip pat būsenų atnaujinimo funkcijas, kurios būdingos beveik visiems šiuolaikiniams registraciniams tinklams, ar tai būtų universalusis Google, ar bendravimo ICQ, ar paštas Mail.ru.

Tačiau Foursquare turi ir tiesioginį prototipą - priedą, kurį dar 2000-ųjų pradžioje išleido kompanija Dodgeball. Įdomu tai, kad šią programą, veikusią pagal SMS technologiją, taip pat sukūrė Denisas Kraulis: tai buvo jo diplominis projektas. O štai dabar - dėmesio: 2005 metais kompaniją ir sukurtas technologijas nupirko ... Google. Technologijas ji faktiškai užšaldė, kompanija nustojo egzistuoti, o tuomet IT-gigantė analogišku technologiniu pagrindu išleido savo priedą, kuris veikia ir šiandien - Google Latitude. Anot ekspertų, programėlė įgijo populiarumą dėl ypač populiaraus kompanijos prekinio ženklo. Funkcionalumo požiūriu Latitude paslauga kartoja tas pačias idėjas, kurios sudaro minėtų Brightkite ir FriendFeed pagrindą, beje, gerokai sutrumpintu variantu: funkcijų skaičius Latitude servise  ribotas, pagrindiniam varžovui - Android prietaisams (išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, veikiantiems su Android operacine sistema, kurią sukūrė Google korporacija), Apple iPhone (išmaniesiems telefonams) - paslaugų versijos praktiškai neegzistuoja.

Ekspertai taip pat atkreipia dėmesį į rusų sukurtą mobilią geo-socialinę servisą AlterGeo, veikiantį NVS, Europoje ir Pietų Amerikoje, pasirodžiusį 2008 metais ir nuo tada įgijusią didelį populiarumą. Jo kūrėjai pradėjo nuo originalios idėjos: prietaisų vietos nustatymui naudoti Wi-Fi tinklą, bet dabar naudojami ir kiti signalai ir registracijos taškai tokie, kaip GSM, GPS, CDMA. 2011 metų vasarą investuotojų grupė iš Jungtinių Amerikos Valstijų įsigijo kompanijos blokuojantį paketą už 10 mln. dolerių. Pagrindinis AlterGeo pozicionavimo skirtumas nuo daugumos analogų -  kompleksinis geolokalizacijos būdas, kūrėjų tvirtinimu, naudojantis praktiškai visus prieinamus metodus.

Taigi kyla dėsningas klausimas: jeigu yra tiek daug Foursquare tipo socialinių tinklų su geolokalizacija analogų ir dar sukurtų tokių IT verslo sunkiasvorių, kaip Google, kodėl tuomet apie Foursquare kalbama, kaip apie perspektyviausią plėtros atžvilgiu?

LBS socialinių tinklų – daug. Kuo išsiskiria Foursquare?

IT technologijų srityje ekspertų nuomonė šiuo klausimu yra gana vienareikšmė: Foursquare yra vienas novatoriškiausių socialinių tinklų. To negalima pasakyti apie aukščiau minėtus Brightkite, FriendFeed ir net apie Google Latitude. Šie servisai nesiūlo vartotojams nieko daugiau, tik patį pozicionavimo faktą. Bėgioti po miestą ir pranešinėti visiems prisijungusiems prie tinklo pažįstamiems, o dažniausiai - nepažįstamiems žmonėms: „Aš čia!“, greit nusibosta: kokia prasmė? Foursquare kitaip nei kiti patį pozicionavimo faktą siūlo laikyti tik atspirties tašku, nuo kurio tinkle tik prasideda „tikrasis aktyvumas“. Specialistai pokštauja, kad savo laiku Foursquare steigėjai specialiai pardavė Google savo „žalią“  Dodgeball idėją, kad nukreiptų gigantę klaidingu keliu. Tarp sėkmingų radinių, sprendimų ir kitų privalumų Foursquare ekspertai įvardija:

- aktyvų vartotojų įtraukimą į žaidimų aplinką.
Servisas pateikia vartotojams daug mini-žaidimų, skatinančių registruotis įvairiose įstaigose, tarnybose, parduotuvėse. Pasak vartotojų, nesudėtingos pramogos taip sužavi, kad žmonės greitai ir ilgam laikui „įsitraukia“ į Foursquare. Pačius mini-žaidimus kaip masalą jau seniai naudoja pašto resursai Internete, bet
Foursquare jie tiesiogiai susiję su geolokalizacija, o tai prisideda prie jų interaktyvumo;

- teigiamų sankcijų įvairovę.
Tinklas Foursquare sudaro daugybę sutarčių su įvairiomis įstaigomis, aptarnavimo stotimis, viešbučiais, restoranais ir kavinėmis, kurių dėka vartotojai, kaip paskatinimą už aktyvumą, gali gauti įvairių nuolaidų ir premijų;

- dosnią taškų priskaitymo sistemą. Taškai vartotojams suteikiami net ir už reguliarų lankymąsi tinkle, už įvairius veiksmus (pvz., užsiregistravimas naujoje vietoje), kurie jau patys savaime yra būtini vartotojui, už patarimus, kuriais pasinaudojo kiti, už „platesnę judėjimo geografiją“, už įvykdytas žaidimų užduotis ir pasiektus juose lygius. Natūralu, kad daugumai vartotojų įdomu dalyvauti savotiškose rungtynėse su savo draugais: jos niekuo neįpareigoja, bet tuo pačiu metu daro kasdienį gyvenimą šiek tiek įdomesnį;
- masalai savimyloms:
1) Foursquare tinkle vartotojas gali gauti ženklelius - jie nesuteikia jokių privalumų, bet yra malonūs apdovanojimai. Jie susiję su konkrečiais veiksmais ir konkrečių vietų lankymu, kurių sąrašas yra kintantis ir kompanija  jo neatskleidžia. Šis principas yra perimtas iš kompiuterinių žaidimų pagal „arkados“ principą ir yra skirtas azartui padidinti, taip vadinamo „apdovanojimo jausmo“ sąskaita. Tegul šis apdovanojimas už tinklo ribų ir nieko nereiškia, bet tinkle jis, be abejonės, pakelia jo turėtojo „autoritetą“.

2) vartotojas gali gauti super-statusą, kuris jam suteikia žymiai geresnę prieigą pokyčiams sistemoje atlikti. Atsižvelgiant į tai, kad visas Foursquare tinklas sukurtas papildytosios realybės principu (tai yra, virtualių savybių įvedimu į objektyvią tikrovę), super-vartotojas jaučiasi savotišku demiurgu.

3) per du mėnesius užsiregistruodamas kurioje nors populiarioje vietoje dažniau nei kiti Foursquare dalyviai, vartotojas gali gauti tos vietos „mero“ statusą. Statusas nesikeis tol, kol jo užsiregistravimų skaičiaus neviršys kitas vartotojas. Mero vardas absoliučiai nieko neduoda - bet jis yra neįtikėtinai populiarus Foursquare dalyvių tarpe;

- gili integracija su Facebook ir Twitter tinklais. Pati integracija su pačiais populiariausiais tinklais jau nieko nestebina, tačiau Foursquare kūrėjai sugebėjo savo paslaugų sąveiką su aukščiau minėtaisiais tinklais padaryti maksimaliai patogią ir išsamią - pradedant pasikeitimu nuotraukomis ir baigiant vienalaikiu pranešimų rašymu;

- plačiausias versijų diapazonas įvairiems mobiliesiems įrenginiams ir operacinėms sistemoms. Kartu su didelėmis laisvo išorinių programėlių naudojimo galimybėmis (tai ne taip dažnai leidžia stambesni kūrėjai), tai prideda Foursquare populiarumo;

- kompetentinga rinkodara. Šalia technologijų tobulinimo, kompanija naudoja įvairias rinkodaros galimybes, visų pirma, įvykių rinkodarą („Foursquare diena“), vaidmenų rinkodarą (kuri apima socialinius žaidimus tinkle,  įvykdant užduotis ir paliekant patarimus kitiems vartotojams);

- verslo skatinimas. Foursquare aktyviai skatina verslininkus bendradarbiauti. Pramogų įstaigų, restoranų, parduotuvių, prekybos centrų savininkai turi galimybę stebėti savo vartotojų elgesį, skatinti jų „lojalumą“ įstaigai, „provokuoti“ teigiamus atsiliepimus ir naudoti šiuos atsiliepimus reklamos tikslais. Jau tapo norma, kad, pavyzdžiui, kavinės „meras“ gauna nemokamą gėrimą, ar panašias premijas. Suprantama, tai skatina kovą už „mero vietą“ dažnesne registracija (angl. k. check-in) savo mėgstamose įstaigose.

- dinamiškas augimas. Tinklui tik treji metai, o jo pagrindą jau sudaro daugiau nei 30 milijonų vartotojų;  be to, 2011 metų balandį Foursquare paskelbė apie aštuonis milijonus vartotojų. Visai natūralu, kad kompanija panoro išnaudoti visas savo projekto galimybes.

Globaliniai Foursquare planai: ekspertų vertinimas

Foursquare sudarė dviejų pastarųjų mėnesių visų vartotojų registracijų (angl. k., check-in) žemėlapį. Automatiškai identifikuojami dėsningumai ir ryšiai tarp vietų pasirinkimo bei jų įvertinimo, o tai leidžia sudaryti vietų, kurioms teikiama pirmenybė, žemėlapį. Šia informacija kompanija ketina grįsti savo tinklo transformaciją į pilnavertį rekomendacinį tinklą. Žinant, kam vartotojai teikia pirmenybę ir turint jų gyvenimo būdo „istoriją“, Foursquare lengvai sudarys potencialiai žmogų dominančių įstaigų sąrašą. Galimybės didžiulės: kino anonsų arba atnaujintų restorano meniu platinimas tinkle pritrauks ir vartotojus, ir įstaigas. Tuo būdu rekomendacijų sistema bus palaikoma pačių vartotojų. Iš visų reikiamo tipo įstaigų (pavyzdžiui, viešbučių) Foursquare pasirinks tas, kurios yra arčiau, turi mažesnį neigiamų vertinimų skaičių ir, žinoma,  aktyviausiai bendradarbiauja su tinklu ir jo vartotojais.

Vertindami Foursquare kūrėjų pareikštą tikslą - tapti sistemos rikiavimo pagal prioritetus analogu realiame pasaulyje, kurią naudoja interneto paieškos sistemos, kai išrikiuojami puslapiai, iškritę pagal jūsų užklausą - ekspertai neabejoja galimybe pasiekti šį tikslą. Arba įsivaizduokite kitą aspektą: jūs nustatote savo išmaniojo telefono fotoaparatą į visai jums nesuprantamą pastatų sankaupą, perduodate vaizdą į tinklą ir per sekundę jūsų ekrane pasirodo užrašai ir nuorodos, kas kokiame pastate išsidėstę. Neatmetame galimybė, kad ir tokia, labai jau „holivudiška“ papildyta realybė taps įmanoma Foursquare dėka.

Tik štai ekspertai abejoja, kad konkurentai leis Foursquare ramiai tai įgyvendinti nekonkurencinėje aplinkoje. Tas faktas, kad šiuo metu LBS-tinklai vienaip ar kitaip atsilieka nuo Foursquare, nieko nereiškia. IT technologijų vystymosi dinamika yra tokia didelė, kad tik po vieno ar kito mėnesio jau gali pasirodyti naujos konkurencingos technologijos, kad ir to paties Google, kuris jau pakankamai sėkmingai plėtoja internete savo Google Maps. Galiausiai, nereikia pamiršti ir to, kad daugelį dalykų jau įgyvendino Rusijos AlterGeo, aktyviai bendradarbiaujantis su Yandex ir ne mažiau aktyviai apimantis įvairias išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių operacines sistemas. Nepaisant to, kad servisas neaprėpia Šiaurės Amerikos, konkuruoti su Foursquare Europoje ir ypač Rusijoje AlterGeo galėtų jau šiandien. Todėl daug kas priklausys ne nuo pačios idėjos ir inovacinių sprendimų (kurių ta pati AlterGeo turi ne mažiau, nei Foursquare), bet taip pat ir nuo verslo elgesio kompetentingumo, aktyvios reklamos ir vartotojų skaičiaus didėjimo, kurie, iš tiesų, ir yra pagrindinis LBS tinklų „investicinis“ išteklius.

Google pozicijos rinkoje - nepajudinamos

Didžiausios pasaulio technologijų kompanijos - Apple Inc., Google Inc., International Business Machines Corp. ir Microsoft Corp. šiuo metu skelbia ketvirčio ataskaitas, kurios, tikriausiai, nurodys kryptį JAV fondų rinkoje, rašo MarketWatch.

Lūkesčiai šiam sektoriui yra gana niūrūs ir ekspertų dėmesys daugiausia bus sutelktas į kompanijų prognozes.

Korporacijos Google Inc. akcijų kursas sausio 30 dienai atsigavo po kritimo ir yra kotiruojamas ties 755 JAV dolerių žyma, sakė Masterforex-V Akademijos analitikai:

 

Paskelbimo data: 2013-01-30 13:24 Tekstas: Masterforex-V Akademija
Įterpti į BLOG'ą

Nekilnojamojo turto agentūros: nekilnojamąjį turtą Ispanijoje verta pirkti arba rugpjūtį, arba lapkričio-gruodžio mėnesiais

Market Leader“ publikacijos, kritikuojančios visą eilę autoritetingo Europoje  Deutsche Bank nekilnojamojo turto rinkos analitikų nuostatų, (daugiau: Ekspertai apie Deutsche Bank greito nekilnojamojo turto pabrangimo ES prognozes) sukėlė didelį pirmaujančių nekilnojamojo turto  agentūrų  ir nekilnojamąjį turtą valdančių įmonių visame pasaulyje susidomėjimą ir daugybę atsiliepimų.

 

Kiekviena jų pateikė aiškų ir pagrįstą savo analizės metodą, kitokį nei  Deutsche Bank  analitikų būsto įperkamumo indekso“ metodika, dėka to kiekvienam potencialiam būsto investuotojui bus lengva suprasti loginę eksperto samprotavimų grandinę ir iš jos sekančias išvadas.

Pagrindinės Deutsche Bank pastabos apie ES šalių nekilnojamojo turto rinkos prognozes yra tos pačios, kaip ir  Masterforex-V Akademijos ekspertų: negalima prognozuoti Europos nekilnojamojo turto kainų didėjimo ar mažėjimo artimiausioje ateityje, remiantis tik vienos ar kitos šalies vidutiniu piliečių pajamų lygiu, kaip tai padarė Deutsche Bank analitikai, patys pripažinę, kad šis metodas jau rodo dideles paklaidas Graikijos nekilnojamojo turto rinkoje.

Paskelbimo data: 2012-08-02 15:56

Ekspertai įvardijo šalis, kuriose benzinas pigiausias

Benzino kainos įvairiose pasaulio šalyse visada skyrėsi šokiruojančiu skirtumu, ir būtent šios prekės. Šiais metais kuro kainų kitimą įtakojo daug veiksnių:

-          įtempti Vakarų šalių santykiai su Iranu ir galimas Irano naftos eksporto mažinimas;

-          savos naftos ištekliai šalyse;

-          mokesčių didinimas;

-          nauja krizės banga ir kt.


Kokios gi benzino kainos pasaulyje – kur kuras brangiausias, o kur pigiausias?

Paskelbimo data: 2012-08-01 11:49

Beprecedentė sausra JAV: rinka artėja prie žlugimo ribos

Pasaulinis atšilimas, apie kurį kalbama vis dažniau (ir ne tik mokslo sluoksniuose), kasdien pasauliniu mastu pasireiškia vis labiau ir labiau. Kiekvienas planetos gyventojas jo padarinius jaučia ištisus metus stebėdamas termometro stulpelį. Greitu laiku žmonės rizikuoja pajausti klimato kaitą ir savo piniginėse. Turima omenyje nei daug, nei mažai - pasaulinio masto  maisto produktų krizė, sukelta neturinčių precedento sausrų ir liūčių, šią vasarą pakenkusių daugeliui agrarinių regionų. Kiek gi didelis šis pavojus ir kur glūdi jo pagrindinė priežastis?

 

Neregėta sausra JAV: tendencijos pokytis pasaulinėse rinkose
 

Paskelbimo data: 2012-07-31 13:17

Ekspertai apie Deutsche Bank greito nekilnojamojo turto pabrangimo Europos Sąjungoje prognozes

Praėjusią savaitę populiari radijo stotis „Deutsche Welle“ (dw.de) paskelbė Deutsche Bank analitikų apžvalgą apie nekilnojamojo turto rinką Europoje, kuri tam tikru mastu nustebino nekilnojamojo turto rinkų įvairiose pasaulio šalyse ekspertus. Taigi, kokias išvadas padarė Deutsche Bank analitikai ir su kuo nesutinka ekspertai?

Deutsche Bank apie 4-ias Europos šalių grupes su skirtingomis nekilnojamojo turto rinkos tendencijomis

Deutsche Bank nuomone, ES nekilnojamojo turto rinkoje vienu metu egzistuoja 4 tendencijos – sako Masterforex-V Akademijos finansų ekspertai. Pripažindami, kad „nekilnojamasis turtas Europoje vis dar yra labai brangus“, Deutsche Bank analitikai, remdamiesi jų naudojamu „būsto įperkamumo indeksu“, kurio formulės Deutsche Bank analitikai taip ir nepaskelbė, pateikė tokią prognozę.

Paskelbimo data: 2012-07-27 10:31

Prekeiviai apie „siaubingus“ Microsoft nuostolius ir kompanijos perspektyvas

Amerikos kompanija Microsoft paskelbė ketvirtojo ketvirčio ataskaitą (2012 m. balandis-birželis) ir ataskaitą už visus, birželį  pasibaigusius, 2012 finansinius metus. Informaciniai biuleteniai nedelsdami pasigavo  sensacingą žinią: pirmą kartą  nuo pasirodymo biržoje laiko 1986 m.  Bilo Geitso (Bill Gates)  kūdikis  Microsoft ketvirtį baigė nuostolingai, kai kurie  blogeriai  ėmė kalbėti apie „Microsoft kompanijos pabaigos pradžią“.

Kas  tiesa, o kas prasimanymai apie visų pasaulinių prekybos aikštelių ir Amerikos ekonomikos pasididžiavimo - Microsoft kompanijos „žydrąjį žetoną“?

Su kuo susiję Microsoft kompanijos nuostoliai?

Paskelbimo data: 2012-07-25 16:16

Kam Nord FX kompanijoje gyventi gera?

Dauguma kompanijų verslo pasaulyje savo vystymesi eina dviem pagrindiniais keliais. Pirmasis kelias - masinė reklama, savųjų atstovybių sukūrimas, įvairios akcijos tikslinei vartotojų auditorijai  paveikti, klientų lojalumui padidinti. Tokiu keliu eina daugelis verslo gigantų, pavyzdžiui, tokios kaip Apple. Antrasis kelias - tai ranga (angl.k. outsourcing) - eilės funkcijų perdavimas kitai bendrovei - tai yra subrangovų įtraukimas į darbą. Tame tarpe, pasistūmėjimą prie kliento galima atiduoti frančizės atpirkimui. Tokį kelią pasirinko kompanija McDonalds. Yra kompanijų, kurios realizuoja savo produkciją tik per savo atstovus, sukurdamos galingus piramidės formos pardavimo tinklus. Prie tokių struktūrų galima priskirti kosmetikos milžines Mary Kay arba Amway.

 

Yra ir trečias kelias. Tai kelias, kai kompanija aktyviai plečia partnerių tinklą ir tuo pat metu glaudžiai bendradarbiauja tiesiogiai su klientu ir jo poreikiais. Būtent tokį požiūrį į verslą praktikuoja brokerių kompanija NordFX.

 

Paskelbimo data: 2012-07-24 14:56

Kodėl investuotojai renkasi nekilnojamąjį turtą Netanijoje?

Nekilnojamas turtas, Izraelis. Viduržemio jūros kurortas  Netanija Izraeliui – tai tas pats, kaip Sočis Rusijai, Jalta  Krymui arba Nica bei Kanai Žydrajam Prancūzijos krantui. Milijonai turistų iš įvairių pasaulio šalių, kurie kada nors ten lankėsi, atsiliepia apie miestą, kaip  apie „Viduržemio jūros perlą“ ir vadina jį  „Izraelio Rivjera“.

 

Išskirtinis Netanijos bruožas, beje, kaip ir viso pasaulio populiariausių kurortų, yra stabilus nekilnojamojo turto kainų augimas.
Pavyzdžiui, jei 2009 ir 2010 m. keturių kambarių butas Netanijoje kainavo apie 550000 JAV dolerių, tai šiandien jo vertė išaugo iki 900000 JAV dolerių ir auga toliau, nes turistų antplūdis į regioną (ir todėl būsto paklausa) kiekvienais metais didėja. Pagal Izraelio turizmo ministerijos prognozes, šiais metais į šalį atvyks ne mažiau kaip penki milijonai turistų kiekvieną dieną, o tai 10% daugiau nei pernai.

Paskelbimo data: 2012-07-23 21:42

Treidingas – tai vaikystėje žaistų žaidimų tęsinys

Šis pasaulis toks gražus. Kupinas galimybių. Tad kodėl gi tik nedaugelis mūsų yra tikrai laimingi?
Jūs tiesiog privalote būti laimingas, dėl savęs paties ir tų, kurie jus myli ir jumis rūpinasi. Kaip tai pasiekti? Nuo ko pradėti? Kas ateina pirmiau - laimė, ar sėkmė?

Tyrimai rodo, kad tai ne „arba-arba“ situacija. Laimė ir sėkmė yra neatskiriamai susijusios viena su kita daugeliu įdomių ir dažnai paradoksalių gijų. Atsiranda vis daugiau mokslinių įrodymų, kad kuo stipresnė laimės būsena, tuo lengviau pasiekiama sėkmė.

Panagrinėkime šį klausimą treidingo kontekste ir pažiūrėkime, kaip galima pasiekti ir sėkmę, ir laimę šioje žmogaus veiklos srityje. Ko galite imtis, kad gautumėte ir išlaikytumėte vieną ir kitą?

Paskelbimo data: 2012-07-20 06:22

Masterforex-V Akademijos techninė analizė: kaip sumažinti investuotojų rizikas

Forex mokymo naujienos. Kiekvienas investuotojas stengiasi ne tik investuoti pinigus ir gauti pelną, bet ir sumažinti galimas rizikas. Būtent rizikų minimizacijai ir svarbiausiai valiutų rinkos studijavimo daliai tarnauja Forex rinkos techninė analizė.

Kokios gi yra tokio būsimojo rinkos judėjimo vertinimo metodo ypatybės ir kokie pagrindiniai tokio metodo kriterijai ir postulatai?, - tokį klausimą  „Market Leader“ analitikai uždavė geriausio 2009-2012 metų Forex mokymo projekto Europoje Masterforex-V Akademijos Pradedančiųjų Forex treiderių mokyklos vadovui Sergejui Krupeninui.

 

Techninė analizė – viena svarbiausių kiekvieno prekiautojo ir investuotojo mokymosi sudedamųjų dalių

“Nors techninė analizė pakankamai sudėtinga,
šiandien ja gali naudotis ne tik ekspertai ir profesionalai. Pasirodžius viešai prieinamiems (pavyzdžiui, Reuters) istorinių duomenų apie rinkų būseną šaltiniams ir galimybei prieiti prie rinkų per internetą, techninė analizė tapo aktuali ir prieinama visiems rinkos dalyviams“, sakė ekspertas.

Daugelis, tarp jų ne tik profesionaliai biržos prekyba užsiimantys, žino ir ne kartą įsitikino, kad esant mažiems, net visai menkiems, vertybinių popierių, valiutų kursų ir fondų rinkos kainų svyravimams per trumpą laiką galima gauti nemažas pajamas. Ir jeigu ne atsirandantys nepagrįsti proveržiai grafikuose, ne besikeičiantys pirkimo ir pardavimo kursų skirtumai ir kai kuriais atvejais finansinių analitikų sumišimas, prekiauti biržoje ryžtųsi daug daugiau investuotojų. Tačiau, po techninės analizės mokymų, jų nuomonės keičiasi radikaliai, jiems pradeda atrodyti, kad dabar jie gali uždirbti vien tik savo protu, jų savęs vertinimas pakyla į neįtikėtinas aukštumas ir jie  puoselėja nepagrįstas viltis patekti į žurnalo Forbes turtingiausių žmonių top-sąrašą.

Paskelbimo data: 2012-07-18 05:01

Sėkmės paslaptis treidinge - tapti turtingu palaipsniui

Dženis Dorn, medicinos ir filosofijos mokslų daktarė

Gyveno kažkada sau triušis, kurį vadino Nutrūktgalviu. Jis taip mėgo girtis, kaip labai greitai bėgioja, nuolat kritikavo ir erzino kitus gyvūnus (ypač mažuosius), sakydamas, kad jie yra daug lėtesni ir tingesni už jį ir niekada negalės jo pralenkti. Ypatingai šališkas jis buvo vėžliui, vadinamam Atkakliuoju. Triušis nuolat erzino vėžlį, įžeidinėdamas jį, o šis slėpė galvą po šarvu ir kentėjo. Bet vieną dieną vėžlio kantrybė baigėsi. Jis pasakė triušiui: „Tai kas tu įsivaizduoji esąs? Kodėl tu visada visiems įkyri ir giriesi, koks gi tu esi greitas? Man jau nusibodo nuolat girdėti įžeidinėjimus savo adresu.“

Paskelbimo data: 2012-07-17 06:55