Portalas investuotojams Market Leadernaujienos, analitika, prognozės

Antradienis, gruodžio 12, 20:34 (GMT +02:00)




Aktualijos investuotojams

Chevrolet: kuo traukia investuotojus šimtametę istoriją turintis automobilis?

Chevrolet: kuo traukia investuotojus šimtametę istoriją turintis automobilis?

Automobilių naujienos, Chevrolet. Praėjusiais metais Chevrolet Motor Car kompanija šventė 100 metų jubiliejų. Priminsime, kad  jau 1911 metais, vieno pasaulyje garsaus prekinio ženklo Chevrolet kūrėjo, inžinieriaus-mechaniko, garsaus autolenktynininko, Luiso Ševrolė (Louis Chevrolet) pastangų dėka į automobilių pramonės rinką užtikrintai įėjo šiandien populiariausia planetoje kompanija - legendinio automobilio gamintoja, mėgstama daugelio amerikiečių ir europiečių kartų. Įdomu tai, kad per ilgus metus, kurie praėjo nuo Chevrolet gimimo momento, be pėdsakų dingo daug automobilių prekinių ženklų, atsiradusių tuo pačiu metu su šia kompanija arba net vėliau. O Chevrolet Motor Car ne tik išliko - tapo savarankišku gigantiškos korporacijos padaliniu, pasauline marke, kurios automobiliai yra parduodami visuose miestuose ir miesteliuose.

Per 100 metų aplink pasaulį

Tai, kas gi šiandien yra Chevrolet?
Kaip interviu žurnalui „Market Leader“ sakė Masterforex-V Akademijos prekybos biržoje ir Forex rinkoje ekspertai, pasiekimų sąrašas įspūdingas:
- vienas geriausiai parduodamų prekinių ženklų automobilių pramonės istorijoje: per šimtą metų  parduota daugiau negu 209 milijonai automobilių ir sunkvežimių!!! Rinkos dalis 2011 metais sudarė 6,39% (palyginimui:  2010 metais rodiklis buvo 5,9%);
- yra ketvirtas pagal pardavimų apimtis ir 1-asis pasaulyje pagal augimo tempus;
- geriausiai parduodama ir populiariausia legendinė markė. Šiandien daugiau kaip 60% visų General Motors korporacijos automobilių už JAV ribų yra gaminami ir parduodami su Chevrolet prekiniu ženklu;
- už precedento neturintį pardavimų augimą ir automobilių kompanijos Chevrolet Europe įvaizdžio pagerinimą praėjusiais metais kompanijai buvo suteikti prestižiniai apdovanojimai COMPANYBEST 2011 ir ECOBEST 2011;
- jau penktus metus iš eilės Chevrolet išlaiko pirmąją vietą pagal pardavimus sparčiai augančioje Rusijos automobilių rinkoje, o keturi kompanijos modeliai praėjusiais metais pateko  į labiausiai Rusijoje parduodamų Top 25-uką: Niva, Lacetti, Cruze, Aveo. Beje, šiais metais sukanka 20 metų, kaip Chevrolet pasirodė Rusijos rinkoje;
- tarp neginčijamų šio automobilio privalumų, kaip ir siekė Luisas Ševrolė, - technologiškumas, patikimumas ir prieinamumas daugeliui pirkėjų. Apskritai, galima sakyti, geriausi automobiliai už geriausią kainą. Čia būtų tikslinga pateikti Chevrolet filmuką-pokštą, kuriame vieninteliai išlikę gyvi žmonės po pasaulio pabaigos, prasidėjusios pagal majų tautos pranašystę, buvo grupė, kuri visą šį laiką vairavo automobilius Chevrolet. Tačiau dar vienas jų draugas negalėjo išgyventi katastrofos, nes „jis vairavo Ford automobilį“ (tai toks žaismingas pasveikinimas „užkeiktam draugui“).

Neveltui sakoma: kokią etiketę pakabinsi, taip ir parduosi. Esmė ta, kad auksinis Chevrolet logotipas gana optimistiškas, tai ne pliusas, kaip mano daugelis, ne krikščionių kryžius, bet dėlto jis ne mažiau pozityvus – kaklaraištis-peteliškė (nesvarbu, kas tapo pradine medžiaga jam sukurti –anglių gavybos kompanijos skelbimo ženklelis ar Paryžiaus viešbučio sienų apmušalams piešinėlis), įspūdingas paprastumu ir simbolizuojantis pergalingą sėkmę.

Tačiau Chevrolet skeptikų ir nedraugų taip pat užtenka, jie pasiruošę įpilti šaukštą deguto ne tik į medų, bet ir į kompanijos šventinį tortą. Paprastai pažymimas nekrintantis į akis šio automobilio dizainas, bet ... jo nepastebi eismo policija ir beveik nevagia piktadariai. Be to, apie Chevrolet visai teisėtai galima pasakyti, kad automobilis yra ne blogesnis už garsųjį „darbštuolį“ „Volkswagen Passat“ ir yra toksai darbinis arkliukas. Kita vertus, automobilis - ne visam gyvenimui, už poros metų jį būtinai panorėsite pakeisti. Tačiau ar ne analogiškai elgiamasi su kitais, pačiais garsiausiais automobiliais?

Ir vis tik Chevrolet kompanija turi ne tik solidų amžių, ji turi didelę išlikimo, vystymosi ir sėkmingos konkurencijos patirtį, tvirtą reputaciją ir aukštą pirkėjų pasitikėjimo laipsnį. Kurgi slypi  šios kompanijos ir jos prekinio ženklo sėkmė? Kokia kryptimi ji vystysis toliau? Ar yra silpnų Chevrolet darbo vietų, į kurias investuotojams ir paprastiems pirkėjams reikėtų atkreipti dėmesį? Masterforex-V Akademijos prekybos biržoje ir Forex rinkoje ekspertai bandė atsakyti į šiuos ir kitus ne mažiau svarbius klausimus.


Kaip pasklido Chevrolet „peteliškės“ 2011 metais?


Pasauliniai Chevrolet pardavimai praėjusiais metais pasiekė savotišką pasaulio rekordą - 4,76 milijono automobilių buvo parduota  daugiau negu 140 šalių! Daugiau negu 15 įvairių žemynų automobilių rinkų užregistruoti rekordiniai šių automobilių pardavimai.

Tarp pačių sėkmingiausių:
- JAV, kur buvo parduota apie 1,78 milijono vienetų (+13%),
- Kinija (+ 9,5%), Peru (+81%), Vietnamas (+79%), Tailandas (+57%), Pietų Afrikos Respublika (+50%), Izraelis (+46%), Turkija (+30%) ir Vokietija (+21%),
- Rusija (+49%), t. y. Chevrolet pardavimų augimas 10% viršijo vietos automobilių rinkos augimą (39% 2010 metais),
- o bendrai Europoje, tai praėjusiais metais buvo parduotas rekordinis skaičius - 518 tūkstančių automobilių (+8,5%) ir rinkos dalis pasiekė 2,61%. Dabar kompanija siekia padidinti pardavimus, 2016 metais iki 1 milijono automobilių per metus.

Pačiu perkamiausiu Chevrolet modeliu išlieka sedanas Chevrolet Cruze (daugiau negu 1,13 milijono automobilių nuo 2009 m.), jo pardavimų prieaugis sudarė 100%, lyginant su 2010 m. Apskritai, praėjusiais metais amerikietiška „peteliškė“ gana energingai padirbėjo sparneliais.

Tų pačių metų kovo mėnesio rodikliai tokie:

 


Kaip matome lentelėje, metai prasidėjo gerai, pastebimas visų GM prekinių ženklų užtikrintas augimas.

Akcijų rinkoje, kaip interviu „Market Leader“ sakė  Masterforex-V Akademijos Portfelinių investicijų katedros vadovas, dėlto, kad rinka labai perkaitinta ir šioje akcijoje nėra aiškių varomųjų jėgų, kurios galėtų prisidėti prie žymaus akcijos augimo, siūlome palaukti rinkos korekcijos ir šios akcijos kainos sumažėjimo apie 20 JAV dolerių (kur buvo pastebėti stambių žaidėjų pirkimai), po ko, atsinaujinus kylančiai tendencijai (up-trend), šį instrumentą įtraukti į savo investicijų portfelį:

 


Kelią įveiks važiuojantis... 100 metų


Kurgi glūdi Chevrolet populiarumo paslaptis? Kokioje plotmėje yra jau 100 metų nesilpnėjančios šių automobilių paklausos priežastis? Pabandysime suprasti kompanijos „virtuvės paslaptis“:
- veiklos internacionalumas. Apie Chevrolet paprastai kalbama, kad ji turi „tarptautinį DNR“. Iš tiesų, daugelio kompanijos modelių - amerikiečių kūrėjas, korėjiečių gamintojas, rusų, ukrainiečių, Uzbekistano, Kazachstano ir kitų surinkėjas, italų dizaineris (pavyzdžiui, garsi dizaino studija Pininfarina) ir t. t. Taip ir tampa mašina įvairių šalių numylėtine. Kaip žinoma, nuo 2002 metų Daewoo tapo koncerno GM dalimi. Todėl dauguma korėjiečių modelių šiandien išleidžiami su Chevrolet prekiniu ženklu. Paskutinis šios serijos pavyzdys - pikapas Colorado sukonstruotas Brazilijoje, o gaminamas Tailande ir t. t.;
- gamyba arti vartotojo. General Motors gamina automobilius 35 pasaulio šalyse.

Pavyzdžius galima būtų vardinti be galo, tik viena aišku, kad tai leidžia kompanijai kurti automobilius, visiškai atitinkančius vietinių klientų poreikius ir skonius.
- konkurencija su Ford. Kompanijos Chevrolet ir Ford nuo pat pradžių buvo varžovai: santykiai tarp jų yra ilgiausiai besitęsiančios automobilių gamintojų batalijos. Dar 1915 metais Ford T konkurentu tapo Chevrolet-490. Šioje serijoje buvo užšifruota 490 JAV dolerių vertė, kuri buvo 5 JAV doleriais mažesnė negu Ford kaina. Tada ir prasidėjo konkurencijos tarp Chevrolet ir Ford epocha, ypač tarp jų modelių - Camaro ir Mustang. Ši kova niekada nesusilpnėjo ir tęsiasi su permaininga sėkme. Šiandien kamuolys Chevrolet pusėje, ypač po filmo „Transformeriai“, kuriame drąsaus Autoboto vaidmenį suvaidino geltonos spalvos Chevrolet Camaro. Kaip ten bebūtų, bet šita konfrontacija verčia abi kompanijas pastoviai keistis, įvesti naujus pardavimus ir džiuginti automobilių mėgėjus naujienomis. Tarp kitko, šiandien Chevrolet dirba prie naujos Camaro kartos, kuri turi pasirodyti 2015 metų pabaigoje, tiksliai tada, kai Ford parengs atnaujintą Ford Mustang versiją;
- darbas tikslinei auditorijai. Kompanijos sėkmė dar ir ta, kad ji gamina automobilius, skirtus įvairiausiems klientams pagal jų įvairiausius poreikius. Pavyzdys - dvi konceptualios kupė - Code 130R ir Tru 140S, kurios buvo sukurtos tiksliai pagal jaunų amerikiečių skonį (multimedijos sistema su mobiliųjų telefonų ryšiu, WiFi, projekciniu displėjumi,  apie 150 a.j., ne brangesnis kaip 20 tūkstančių dolerių ir t.t.). Taigi, jaunimo norus rinko visoje šalyje ištisus metus;
- optimalus variantas. Chevrolet populiarume svarbų vaidmenį vaidina jo kaina (pavyzdžiui, Lacetti), ypač besivystančiose rinkose ekonominio nestabilumo pasaulyje fone. Be to, Chevrolet paprasta naudoti, beveik nuo pat pirmųjų minučių už vairo susidaro įspūdis, kad šią mašiną vairuoji visą gyvenimą. Iš tiesų jame yra viskas, ko reikia, gerai sukomplektuotas net bazinis variantas ir kartu jis neturi nieko nereikalingo. Apskritai, tai optimalus variantas tiems, kuriems reikalinga patikima kompaktiška mašina kasdieniniam judėjimui. Beje, amerikiečių leidinys Ward‘s Auto neseniai tarp 2011-2012 metų dešimties geriausių automobilių interjerų nurodė Chevrolet Sonic (Aveo), pripažindamas, kad jame yra maksimaliai išnaudota nedidelė laisva erdvė daugybės skyrių įvairioms smulkmenoms sąskaita. Kaip parodė Sonic, „įperkamos mašinos salonas nebūtinai turi atrodyti pigiai“. Beje, vienas kompanijos firminių „patiekalų“ visada buvo Chevrolet konstruktorių pastangos įterpti brangių automobilių funkcijas biudžetinėse mašinose;
- naujausių technologijų diegimas. Čia bus tikslinga prisiminti elektromobilį Volt. Nes būtent Chevrolet kompanijai priklauso pirmasis pasaulyje serijinis elektromobilis, kuris gali nuvažiuoti apie 600 km.;
- modelių kūrimo etapai padalinti tarp dizainerių ir inžinerinių centrų, todėl automobiliai yra kokybiškesni;
- plati modelių eilė. Chevrolet gamina plačiausio spektro automobilius - nuo labai nebrangių iki  reprezentatyvių: paprastasis Lanos, miesto automobilis Spark, mažalitražinis Aveo, ryškus Lacetti, kompaktiškas Cruze, šeimos minivenas Orlando, sportiniai automobiliai Camaro ir Corvette, taip pat elektromobilis Volt. Dirbantys Chevrolet kompanijoje tikrai bando įtikti visiems ir tai jiems sekasi;
- platus prekybos taškų ir aptarnavimo centrų tinklas. Pakanka pasakyti, kad tik Vakarų ir Vidurio Europoje jų skaičius yra 2,5 tūkstančio.


Augi tu, o kartu su tavimi auga ir tavo problemos

Kaip sakoma, visų automobilių gamintojų problemos šiandien yra maždaug vienodos – tik štai aplinkybės skirtingos. Masterforex-V Akademijos analitikai atkreipia investuotojų ir vartotojų dėmesį į šias Chevrolet kompanijos ir jos produkcijos pagrindines  problemines sritis:
■ automobilio įvaizdžio smukimas. Kaip jau buvo minėta, kompanija nuo kurio tai laiko su garsiu Chevrolet prekiniu ženklu parduoda kitų automobilių gamyklų modelius (Pietų Korėjos Daewoo, AvtoVAZ ir t.t.) ir tai, žinoma, labai padidino jų pardavimus (kiek Aveo savininkų pasidžiaugė, kad jie pirko, „ne kokį ten“ Daewoo, o Chevrolet), tačiau tai buvo smūgis markės populiarumui. Šiandien didesnė Chevrolet automobilių dalis, parduodamų Europoje, Rusijoje (Spark, Aveo, Lacetti, Epica, Cruze, Captiva), gaminami būtent Pietų Korėjoje. Todėl daugelis  priima šiuos automobilius kaip grynai korėjietiškus, bet su amerikietiška etikete. Azijietiškos mašinos šaknys vis tik sukelia pirkėjų, nuogąstaujančių dėl automobilių kokybės, atsargų požiūrį. Apskritai, yra Chevrolet ir yra Epica, Captiva, Aveo ir kiti, kurie neturi jokio ryšio su kompanijos 100-metėmis tradicijomis ir daugybe jos apdovanojimų. Pasirodo, kad pirkėjai aiškiai permoka už Chevrolet emblemą. Juk amerikietiškos kilmės Chevrolet – tai  savotiški „neužmušami“ automobiliai, kuriuos galima eksploatuoti daugelį metų be rimtų gedimų ir sutrikimų;
■ automobilių transportavimas į Europą gana brangus, todėl kompanijoje vis dažniau ir vis rimčiau mąstoma apie mašinų gamybą Europos šalyse;
■ konkurencija Amerikos rinkoje. Chevrolet kompanijai nelabai malonus tas faktas, kad pastaraisiais metais milijonai amerikiečių persėda į užsienio markių automobilius. Manoma, kad, lyginant su tais pačiais japoniškais, vokiškais ir Pietų Korėjos automobiliais, amerikietiški yra prastesnės kokybės, didelių gabaritų, pasižymi nuobodžiu dizainu ir vartoja daugiau kuro. Šiandien vis dažniau viršutines amerikiečių reitingų eilutes užima japoniški automobiliai - Toyota Camry, Lexus, Acura, Infiniti. Štai, JAV teritorijoje ir atsiranda įmonės, gaminančios Toyota, Honda, Nissan, Hyundai. Žinoma, šiandien užsienio automobilių gigantus bandoma išstumti iš amerikiečių rinkos, tačiau tai pačiai Chevrolet būtina greičiau diegti inovacijas, dažniau atnaujinti modelių eilę ir greitai reaguoti į naujausius mados vėjus;
■ nepakankama automobilių kokybė ir komfortabilumas. Apie Chevrolet galima išgirsti, kad kol mašina nauja – ji greita ir ją paprasta valdyti, tačiau intensyviai eksploatuojant atšiauriame klimate (surūdijusi Epica ar Lanos bagažinė) ir bloguose keliuose, ją galima „nužudyti“ per kokius 3-4 metus. Štai ir vėl General Motors atšaukia tūkstančius Chevrolet Captiva Kinijoje dėl galimų problemų stabdžių antiblokavimo sistemoje. Minimos didelės kuro sąnaudos, ilgesnis variklio pašildymas, skurdi komplektacija (tas pats Lanos), galingumo stoka, ankštas salonas (akivaizdžiai ne negabaritiniams žmonėms, trečiasis netilptų ant galinės sėdynės). Arba štai dar amerikiečių kompanijos Ecology Center ekspertų duomenys apie tai, kad Chevrolet Aveo salono apdailoje panaudotas ne pačios aukščiausios kokybės plastikas, kuris gali pakenkti sveikatai. Tačiau visa tai atsiperka automobilio nepretenzingumu, aptarnavimo pigumu ir saikingu kainininku.
■ kuriozinės priežastys. Neseniai tapo žinoma, kad islamistų grupės „Salafija“ šeichas (Egiptas) išleido Fatwa, kuri draudžia musulmonams pirkti Chevrolet automobilius, dėl to, kad jo logotipas primena krikščionių kryžių. Todėl jį valdyti – reiškia padaryti baisią nuodėmę. Kaip bebūtų, bet Šiaurės Afrika ir Artimieji Rytai – tai pageidaujama bet kurio automobilių gamintojo rinka.


Auk, Chevrolet, 200 metų ir nesenk

Kalbėti apie amžių, ypač tokį solidų - šimtmetį, reiškia numanyti, kad galimos kai kurios atjauninimo procedūros. Žinoma, Chevrolet pajėgi pasiekti dar didesnį augimą ir naujas sienas. Kaip pareiškė Chevrolet kompanijos tarptautinio marketingo ir strategijos viceprezidentas Krisas Peris (Chris Perry), „šiandien mūsų globalus tikslas yra Chevrolet prekinio ženklo buvimas visuose pasaulio miestuose“. Tokiu atveju, kyla visiškai natūralus klausimas, kaip kompanija ketina pasiekti tokius tikslus, kokią ji mato save naujame šimtmetyje? Apskritai, Chevrolet ketina rimtai užsiimti:
- produkcijos linijos išplėtimu. Priminsime, kad savo šimtmečio jubiliejų kompanija pažymėjo paleisdama iškart septynis naujus automobilius. Jau šiais metais ji paleidžia į gamybą Cruze universalą ir vidutinio dydžio sedaną Malibu (pastarasis – su šešiomis oro pagalvėmis, „klimatu“, o ne oro kondicionieriumi, pastovaus greičio palaikymo sistema, parkavimo radaru, rūko žibintais, dideliu spalvotu displėjum, muzikos sistema su devyniais garsiakalbiais ir t. t.). Artimiausiu metu Malibu sieks aplenkti japonus amerikiečių rinkoje. Po metų ar dviejų pasirodys Impala, atnaujintas šeimos krosoveris Traverse (aprūpintas pirmąja pasaulyje centrine oro pagalve, kuri šoninio susidūrimo atveju išsiskleidžia tarp priekinių sėdynių, su pagerintomis salono  apdailos medžiagomis). Tai tik keletas naujovių dideliuose kompanijos planuose;
- pardavimų didinimu pagrindinėse rinkose. Mažalitražiniai automobiliai ir toliau užkariauja Amerikos pirkėjų pripažinimą, kompanijos viltis taip pat puoselėja lėtas, bet užtikrintas Amerikos ekonomikos atsigavimas;
- naujų rinkų įsisavinimu. Savo pasaulinį augimą Chevrolet kompanija, žinoma, sieja su besivystančiomis rinkomis, todėl atkakliai tęsia gamybos pajėgumų plėtimą Meksikoje, Korėjoje, Kinijoje ir Rusijoje. Chevrolet viena pirmųjų įsiveržė į taip trokštamą bet kuriam automobilių gamintojui Kinijos rinką. O pirmasis Kinijoje sukonstruotas lengvasis automobilis, Kinijos ir užsienio bendroje įmonėje, buvo sedanas Chevrolet New Sail. Šiandien  ten jau suderinta ir minivenų, ir miesto automobilių Chevrolet Le Chi (Spark) gamyba, čia artimiausioje ateityje gali būti pradėtas rinkti ir Chevrolet Volt. Nuo 2009 metų KNR tapo trečia didžiausia Chevrolet pardavimų rinka (priekyje tiktai JAV ir Brazilija). Be to, Chevrolet prekiniam ženklui labai sekasi Pietų Korėjos automobilių rinkoje. Pietryčių Azija ir toliau užima svarbią vietą kompanijos gamybos plėtime, ypač Tailande ir Indonezijoje. Kaip jau minėta, ilgalaikėje perspektyvoje Chevrolet planuojama surinkinėti ir Europoje;
- ekologiškumu ir ekonomiškumu. Kadangi Chevrolet atlieka daugybę degalų taupymo tyrimų, tai per ateinančius 100 metų su Chevrolet prekiniu ženklu bus pagaminta daugybė elektromobilių. Jau šiais metais Chevrolet Volt elektromobilis pateko tarp septynių Car of the Year (Metų automobilis) finalistų. Problema ta, kad elektromobilių paklausa dar yra silpna. Neseniai GM paskelbė, kad ji penkioms savaitėms pristabdo savo elektromobilio gamybą dėl nedidelės paklausos, per tą laiką ji nori sužinoti jų realią paklausą. Tiesa, yra ir malonių Volt automobiliui naujienų – tai benzino kainų augimas, taip pat Kalifornijos vyriausybės sprendimas leisti šio elektromobilio savininkams naudotis kelių juostomis, skirtomis mašinoms su keletu keleivių.

Apskritai, šis legendinis prekinis ženklas automobilių pasaulyje taip pat kaip ir anksčiau tebėra labai svarbus. Tegul pavyduoliai sau kalba, kad su amžiumi tarp jubiliejų ir šermenų yra daug bendro, šiuo atveju 100 metų - tai pats tas. O ir per savo šimtmetį Chevrolet atrodė kaip viso šimto, na arba beveik kaip viso šimto.

Paskelbimo data: 2012-08-28 13:09 Tekstas: Masterforex-V Akademija
Įterpti į BLOG'ą

Kodėl faktiniai automobilių kuro suvartojimo rodikliai viršija deklaruojamus duomenis

Leidinio Westdeutsche Allgemeine Zeitung informacijos duomenimis, naujų automobilių Europos šalyse kuro sąnaudos vidutiniškai 42 procentais viršija gamintojų deklaruojamus rodiklius.  Todėl vidutinis automobilių savininkų permokos dydis sudaro apie 400 JAV dolerių per metus. Tokius duomenis gavo Tarptautinė ekologiškai švaraus transporto taryba (ICCT).

Paskelbimo data: 2017-12-05 08:01

Tokijo automobilių salonas pradžiugino automobilių mėgėjus naujovėmis

Tokijo automobilių salone Japonijos gamintojai tradiciškai pristato naujoves, kurios išsiskiria kiek neįprastu dizainu. Šiemet automobilių gamintojai taip pat pristatė eilę gana perspektyvių, bet iš pirmo žvilgsnio neįprastų automobilių modelių. Kiekvienas naujas produktas pritrauks ne tik automobilių rinkos ekspertų, bet ir automėgėjų dėmesį.

Paskelbimo data: 2017-11-16 08:48

Mokslininkai nukėlė pasaulio pabaigą į 2100 metus

Mokslininkas priminė, kad per pastaruosius 540 milijonų mūsų planetos istorijos metų buvo 5 masinio gyvų būtybių išmirimo bangos - ir visos jos buvo lydimos anglies cirkuliacijos ciklo gamtoje pokyčių.

Paskelbimo data: 2017-10-16 07:50

Baltarusija atsisako sąjungos su Rusija pasaulinėje kalio trąšų rinkoje

Minske manoma, kad jie sugebės savarankiškai kontroliuoti didelę dalį pasaulinės kalio trąšų rinkos. Šioje srityje Baltarusija nusprendė atsisakyti bet kokio bendradarbiavimo su Rusija. Tai praneša verslo žmonių portalo „Market Leader“ žurnalistai su nuoroda į „Novoje vremia".

Paskelbimo data: 2017-10-11 07:47

Kaip praktiškai realizuoti „brexit'ą“

Pasak Didžiosios Britanijos finansų ministro Filipo Hamondo (Philip Hammond), pereinamasis laikotarpis po JK pasitraukimo iš ES turi būti baigtas iki 2022 metų, iki kitų šalies visuotinių parlamento rinkimų. Jis mano, kad santykiai su Europos Sąjunga trejų metų laikotarpiu po „brexit'o“ gali būti panašūs į dabartinius, o būtent Jungtinė Karalystė dalyvaus muitų sąjungoje ir išlaikys prieigą prie bendrosios rinkos.

Paskelbimo data: 2017-09-22 07:50

Saulė ir vėjas labai greitai padarys anglies gavybą nepelninga

Labai greitai anglies šachtos taps nerentabilios, o angliakasių profesija pasiners į užmarštį. Šią prognozę pateikė verslo naujienų agentūra Bloomberg.

 

Anglies gavybos duobkasiu taps alternatyvi, arba „žalioji“, energetika, naudojanti saulės ir vėjo energiją. Jau po 3-4 metų saulės ir vėjo energijos kaina susilygins su energijos generacija iš anglies, o po 20-25 metų anglies naudojimas energijos gamybai smuks 87 procentais.

Paskelbimo data: 2017-08-26 19:39

„Išmanieji“ GOOGLE akiniai grįžta!

Patobulinta išmaniųjų GOOGLE akinių versija vadinama Glass Enterprise Edition greit pasirodys prekyboje, pranešė BBC su nuoroda į naujienų tinklapį Medium.

Paskelbimo data: 2017-08-22 15:18

Kriptovaliutos: kas naudingiau - investuoti ar jas „išgauti“?

Pastarosiomis dienomis vis daugiau žmonių atkreipia dėmesį į vakar dar mažai žinomas kriptovaliutas su jų „vadu“ - bitkoinu (bitcoin, BTC). Daugelis, žinoma, girdėjo apie šią skaitmeninę valiutą, kuri leidžia mokėti už pirkinius, atsiskaityti už paslaugas, investuoti, netgi uždirbti tik iš to, kad turi bitkoinų.

 

Paskelbimo data: 2017-08-01 07:50

Gyvenimas vien iš prekybos - utopija? Nemokamas vebinaras

Prieš pradedamas keliauti Forex prekybos keliu dažnas naujokas turi klaidingą supratimą ir iliuzijų apie tai, kokia iš tikrųjų yra sėkmingo prekeivio valiutomis kasdienybė. Svajojama apie „laisvą“ darbo grafiką, darbo aplinką pagal pasirinkimą, jokių viršininkų, jokio streso, darbo krūvis pagal pageidavimą ir išpildyta bet kuri asmeninė ar artimųjų svajonė. Deja viskas ne taip paprasta.

Paskelbimo data: 2017-07-31 15:59

Holografiniai vaizdo skambučiai išmaniais telefonais tampa realybe

Pirmą kartą žmonijos istorijoje holografinis vaizdo skambutis buvo atliktas šių metų balandžio 3 dieną. Proveržį telekomunikacijų srityje atliko Verizon (JAV) ir Korean Telecom (Pietų Korėja) kompanijų darbuotojai. Holografinis vaizdas į išmaniuosius telefonus buvo perduodamas tarp Pietų Korėjos Seulo ir Amerikos Nju Džersio. Demonstracijos metu holografinis Verizon darbuotojo vaizdas atsidūrė Korean Telecom būstinės monitoriuje.

Paskelbimo data: 2017-07-28 17:55